PD geri buvo visokie AVF ASZ ir pan.. o tie PD140 tai arba turbina uzhsilenkia arba visas motoras del tepalo siurblio. "Dainiushas" wrote in message news:nsou2v$bsf$1@trimpas.omnitel.net... nu bet tie PD jei ne kosminės ridom tai irgi važiuoja. Draugelis pirko turbūt vieną blogesnių (BLB), su 140kkm, dabar turbūt 300k....nu ir vis dar važiuoja. On 10/1/2016 2:13 PM, Arnas wrote: > A3 gerai tik nuo 2008 kai tuos nesamoningus motorus pakeite. M47 visumoj > tikrai geresnis uzh visokius PD140, na bet veliau situacija pasikeite :) > N47 su trukinejanchiom > grandinem ir 2.0tdi CR kurie jau kaip ir liux :) > > "Dainiushas" wrote in message news:nslmic$k7v$4@trimpas.omnitel.net... > > bet šiaip tai IMHO atsakymas į šitą klausimą - Audi A3 > > On 9/30/2016 1:40 PM, budulis vulgaris wrote: >> 2016-09-30 11:37, Tomasinas rašė: >>> Sveiki, >>> >>> ka galite blogo pasakyti apie sita bolida? kaip laiko ju varikliai? >>> kokios blogosios vietos, i kurias atkreipti reiktu demesi? kaip ju >>> automatai? kiek km normaliai gali suktis sitie variklis, nekisant giliai >>> i ji nagu? >> >> Nelabai aišku kurios versijos tu ieškai. Jei iki feislifto 2007 >> pabasarį, tai ten su varikliais (M47) kažkokių chroniškų didelių >> blogybių nėra, bet ten ir 318d automatų nebuvo. >> >> Nuo 2007 metų pavasario 1er gavo feislift'ą, gavo N47 variklį, apie kurį >> rašė Tomas, atsirado ir 318d automatas. >> >