Buvau patikejas vagu eksplotacijos pigumu, net kelis turejau golfus, tris 2 viena 3. Nebeisiulytum niekaip. Ir tai cia dar modelis skaites is neuzmusamu. Nemegstu kai kazkas genda pakartotinai, tarkim per 100 000. Bet kai genda dazniau, ar gerokai dazniau, tai jau konstrukciniai trukumai. -- bmw e39/ 525d Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> Wrote in message: > ne nu bet tai jau tad ir C ir A4 ir IS. bet kokios A3 eksploatacija bus > gausiai pigesn? o d?iugins jau?iu gal net labiau nei 118d > > On 9/30/2016 6:50 PM, YZF wrote: >> 3er >> >> >> On 2016.09.30 15:41, Dainiushas wrote: >>> bet ?iaip tai IMHO atsakymas ? ?it? klausim? - Audi A3 >>> >>> On 9/30/2016 1:40 PM, budulis vulgaris wrote: >>>> 2016-09-30 11:37, Tomasinas ra??: >>>>> Sveiki, >>>>> >>>>> ka galite blogo pasakyti apie sita bolida? kaip laiko ju varikliai? >>>>> kokios blogosios vietos, i kurias atkreipti reiktu demesi? kaip ju >>>>> automatai? kiek km normaliai gali suktis sitie variklis, nekisant >>>>> giliai >>>>> i ji nagu? >>>> >>>> Nelabai ai?ku kurios versijos tu ie?kai. Jei iki feislifto 2007 >>>> pabasar?, tai ten su varikliais (M47) ka?koki? chroni?k? dideli? >>>> blogybi? n?ra, bet ten ir 318d automat? nebuvo. >>>> >>>> Nuo 2007 met? pavasario 1er gavo feislift'?, gavo N47 varikl?, apie kur? >>>> ra?? Tomas, atsirado ir 318d automatas. >>>> >>> > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/