Tema: Re: BMW 118 arba 120d nuo 2006 metu
Autorius: Igaliotinis
Data: 2016-10-02 18:58:52
o, kad galvos isdyla tai px? cia kas antram ta beda

"Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
news:nsr6f7$sic$1@trimpas.omnitel.net...
> PD geri buvo visokie AVF ASZ ir pan.. o tie PD140 tai arba turbina 
> uzhsilenkia arba visas motoras del tepalo siurblio.
>
> "Dainiushas"  wrote in message news:nsou2v$bsf$1@trimpas.omnitel.net...
>
> nu bet tie PD jei ne kosminės ridom tai irgi važiuoja. Draugelis pirko
> turbūt vieną blogesnių (BLB), su 140kkm, dabar turbūt 300k....nu ir vis
> dar važiuoja.
>
> On 10/1/2016 2:13 PM, Arnas wrote:
>> A3 gerai tik nuo 2008 kai tuos nesamoningus motorus pakeite. M47 visumoj
>> tikrai geresnis uzh visokius PD140, na bet veliau situacija pasikeite :)
>> N47 su trukinejanchiom
>> grandinem ir 2.0tdi CR kurie jau kaip ir liux :)
>>
>> "Dainiushas"  wrote in message news:nslmic$k7v$4@trimpas.omnitel.net...
>>
>> bet šiaip tai IMHO atsakymas į šitą klausimą - Audi A3
>>
>> On 9/30/2016 1:40 PM, budulis vulgaris wrote:
>>> 2016-09-30 11:37, Tomasinas rašė:
>>>> Sveiki,
>>>>
>>>> ka galite blogo pasakyti apie sita bolida? kaip laiko ju varikliai?
>>>> kokios blogosios vietos, i kurias atkreipti reiktu demesi? kaip ju
>>>> automatai? kiek km normaliai gali suktis sitie variklis, nekisant 
>>>> giliai
>>>> i ji nagu?
>>>
>>> Nelabai aišku kurios versijos tu ieškai. Jei iki feislifto 2007
>>> pabasarį, tai ten su varikliais (M47) kažkokių chroniškų didelių
>>> blogybių nėra, bet ten ir 318d automatų nebuvo.
>>>
>>> Nuo 2007 metų pavasario 1er gavo feislift'ą, gavo N47 variklį, apie kurį
>>> rašė Tomas, atsirado ir 318d automatas.
>>>
>>
>