nu tai laiku sutvarkyt reikia ir neužsilenks. Jei važiuojantį turi. On 10/2/2016 5:43 PM, Arnas wrote: > PD geri buvo visokie AVF ASZ ir pan.. o tie PD140 tai arba turbina > uzhsilenkia arba visas motoras del tepalo siurblio. > > "Dainiushas" wrote in message news:nsou2v$bsf$1@trimpas.omnitel.net... > > nu bet tie PD jei ne kosminės ridom tai irgi važiuoja. Draugelis pirko > turbūt vieną blogesnių (BLB), su 140kkm, dabar turbūt 300k....nu ir vis > dar važiuoja. > > On 10/1/2016 2:13 PM, Arnas wrote: >> A3 gerai tik nuo 2008 kai tuos nesamoningus motorus pakeite. M47 visumoj >> tikrai geresnis uzh visokius PD140, na bet veliau situacija pasikeite :) >> N47 su trukinejanchiom >> grandinem ir 2.0tdi CR kurie jau kaip ir liux :) >> >> "Dainiushas" wrote in message news:nslmic$k7v$4@trimpas.omnitel.net... >> >> bet šiaip tai IMHO atsakymas į šitą klausimą - Audi A3 >> >> On 9/30/2016 1:40 PM, budulis vulgaris wrote: >>> 2016-09-30 11:37, Tomasinas rašė: >>>> Sveiki, >>>> >>>> ka galite blogo pasakyti apie sita bolida? kaip laiko ju varikliai? >>>> kokios blogosios vietos, i kurias atkreipti reiktu demesi? kaip ju >>>> automatai? kiek km normaliai gali suktis sitie variklis, nekisant >>>> giliai >>>> i ji nagu? >>> >>> Nelabai aišku kurios versijos tu ieškai. Jei iki feislifto 2007 >>> pabasarį, tai ten su varikliais (M47) kažkokių chroniškų didelių >>> blogybių nėra, bet ten ir 318d automatų nebuvo. >>> >>> Nuo 2007 metų pavasario 1er gavo feislift'ą, gavo N47 variklį, apie kurį >>> rašė Tomas, atsirado ir 318d automatas. >>> >> >