nu tai dar papildomu salygu sugalvok, kaip ten bebutu ne kausuose esme. o siaip tai 2001m. "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:nv88ks$4l0$1@trimpas.omnitel.net... > kada buvo BNW pirmas 4 kaušų CR'as? > > On 10/31/2016 10:09 PM, Igaliotinis wrote: >> paimk pirma bmw cr ir pirma vw pd, kas ten ka piso :) ? suklydai kazkur >> >> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >> news:nv87nn$471$1@trimpas.omnitel.net... >>> na tai čia tik jie patys pasakytų suklydo ar ne, kokius 10 metų PD >>> piso CR'ą per visus galus. aišku, kai CR jau dadarė iki proto, VAG'ui >>> kaip ir tapo zapadlo vieniems vystyt PD projektą :). šiaip taigi visai >>> tokių pusė velnio ir PD implementacijų buvo. >>> >>> On 10/31/2016 9:54 PM, Kurmis wrote: >>>> tai vagas isvis kazkaip su savo politika ties tais PD visai suklydo. >>>> detu kaip daugelis CR sistemas ir vargo nebutu. >>>> visoki bnv bei prancuzai seniai aplenke sitoj vietoje. vat ir >>>> dyzelgeito >>>> nebutu reikeje... >>>> Kurmis >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>> news:nv87d5$42n$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> tai benzą 3.2! >>>>> >>>>> opelis opeliu, bet kiek VAG'as pripiso proto su, ypač PD, varikliais, >>>>> tai klausimas ar dar kam nors taip pavyko :D >>>>> >>>>> On 10/31/2016 9:42 PM, Kurmis wrote: >>>>>> nu pardon, ka opelis gerai sugebejo pagaminti apart pacinkuoto >>>>>> kebulo? >>>>>> dizaino prasme tik naujesni modeliai jau kazkuo svelnesniu formu, bet >>>>>> interjeras visvien kapoto stiliaus. >>>>>> varikliai opelio manes niekad nezavejo, nors yra ir vykusiu >>>>>> versiju. bet >>>>>> tikrai nepastebejau ka tokio artimo multivanui opelis turi. gal kazko >>>>>> nezinau, visada noretusi suzinoti. >>>>>> Kurmis >>>>>> >>>>>> >>>> >>> >