Taip, kibiras kaip ir visi kibirai su savo puse limono km ligomis, PD su savo pompaduzinėm problemom. Kaip ir sakiau, didžiausia problema su darbais. Kiek žinau kas kiek remontavosi, tai išlaidos darbams visada būdavo didesnės nei už detales. Bet jei pats rankas kaišiosi, tada verta rizikuoti. Va dabar pvz, reikia keisti pakaitinimo žvakes ... norint išsukti, reikia įsiurbimo kolektorių nusisukti ... darbo sočiai :) be to, norėjau kompresiją pasimatuoti kai remontavau, prie pirmos žvakės neina įsukti adapterį, nes vietos aplink nėra ... na yra tokių nesąmonių. Generatoriaus keitimas užtruko kelias valandas ... parašyk savo mobilką į šį emailą, susiskambinsim papasakosiu daugiau :) "Kurmis" wrote in message news:nvqep8$4iv$1@trimpas.omnitel.net... pusasius tvarko Krumplitas. pusasio galo sutavrkymas ir to galo kur dezeje naujas egzempliorius kainuoja ~90 eurorubliu. sake da negryzo nei vienas. visa kita ka surasei, idomi patirtis. tiesiog tai eilines pompaduzo ligos. jei tik tiek, tai galima bus rizikuoti. Kurmis "Linelis" <povilina@delfi.lt> wrote in message news:nvpdio$d2v$1@trimpas.omnitel.net... > Žinai, daug klaviatūrą baladoti, gal geriau susiskambinti ... > > Variklis: šiaip jų liga - galva, tiksliau kompensatoriai ir purkštukai. > gal net ne liga, o tiesiog nuo daug kilometrų natūraliai sudyla. > Purkštukai, kadangi tvirtinasi tik su 1 varžtu, išsibaladoja iš lizdo, > tepalas susimaišo su kuru, atsiskiedžia, rezultate užkala variklis. > Naujose galvose jau veržiasi 2 varžtais. > Kita bėda, nuo daug kilometrų sudyla kompensatoriai, trūksta > kompensatorius ir suėda velenėlį. > Pas mane taip buvo, pakeičiau velenėlį su visais kompensatoriais ir viskas > susitvarkė. Galvos kelt nereikėjo. > Detalės gavosi nepilnai 200eur (ne originalas) > Apskritai problema su priėjimu remontuojant, aišku buferis lengvai ir > greitai nusiima, bet net ir jį nusiėmus ir atsitraukus radiatorius reikia > ginekologinių įgūdžų :) > dėl to ir gaunasi, norint kažkokią šūdiną detalę pakeisti, reikia daug > laiko darbams, dėl ko servisai ima didelius pinigus už darbus. Viskas > suprantama ir normalu. > > Tai va, o dėl dėžės tai xernia, ten pusašiai nelaiko labiau. Tiksliau > dešinysis, pas mane taip pat kliba labai, laukia keitimas. > > trumpai tiek, klausk konkrečiau jei dar ko reikia. > > > > "Kurmis" wrote in message news:nvo6cc$v3e$1@trimpas.omnitel.net... > > Sveikas, tai ka gero blogo radai savo motore, ar cia tik deze tvarkeisi? > kas yra noramali deze ir ka darei saviskei? > p.s. gaikes ir tepalas nenaujiena :) > Kurmis > > "Linelis" <povilina@delfi.lt> wrote in message > news:nveq41$d28$1@trimpas.omnitel.net... >> Nu kam rašyt tokias nesamones dėl 12-13L >> >> Pats pasiėmiau variantą galima sakyti visai dapistą (kaip Kurmis nori) >> 2004m >> Multivaną su 2,5PD >> trumpai tariant būtų taip, jei pats neremontuoji mašinų, tada nesąmonė, >> nes >> servisai numaus kelnes. >> na o jei tavo hobis sukioti "gaikes", tada pasidarysi normalią dėžę >> kelionėms. >> Apie jų bėdas, pilnas internetas, tik turėk laiko paskaitinėti, ypač rusų >> saituose, nes anie mėgsta samodielkinti viską :) >> >> Tai va, jau metai laiko kaip važinėja tas multivanas, ir ne tik aš po >> europą >> lakstau, jei važiuoji ramiai ir neperkrautas - apie 9L/100km, >> Jei 7žmonės su daigtais - 10 tikrai, bet 11 niekad nebuvau įgazavęs >> >> Tai va, klausk konkrečiai jei ką nori tiksliai sužinoti :) >> >> "Kurmis" wrote in message news:nv2vbu$cb1$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Sveiki, >> su salyga kad ieskau info kuo skiriasi ir kuris geresnis T5 autobuso >> motoras, noreciau suzinoti Jusu patirtis. >> Tikiuosi kad yra nemazai vartojusiu, tad idomu kas koki varianta ciupino >> ir >> kuo liko patenkintas/nepatenkintas. >> Taipogi gal yra kas tvarke(si) 2.5 ar 1.9 motora sitame kebule ir zino >> kazkokias ligas ar tiesiog trukumus. >> Kokio motoro reiktu vengi sitame busike? >> >> Kurmis >