"visus" sakyt nereikia, DPF'o neatjungsi. Esminis gi apipisinėjimas žinoma vyksta su NOx On 11/1/2016 6:54 PM, Invertuota panda wrote: > On 11/1/16 13:07, Kurmis wrote: >> nu tai vw gerokai atsiliko su savo CR, tai bande su visokiais softiniais >> patobulinimais, nes nugi noris pataikyti i normas, kur kiti pataiko. > > Nera ten jokio "savo" CR, visi jie Bosch'o. Ir "atsilike" irgi pas > visus, tik VAG skirtingai nuo kitu padare viena esmine klaida - ikiso > snapa i USA. Ir uz tai gavo i snuki. > > O cheatina tai visi iki vieno ir VW netgi ne ziauriausiai. Pvz fijEtai > atjungia visus filtrus po 22 minuciu. Bo testai trunka 20 min. Fricu > transporto ministerija kaip tik kapojasi su atitinkama Italu ministerija > del euroipinio sertifikavimo atsaukimo. Italai zinoma nieko atsaukinet > nenori. > Prancuzai irgi cheatina, pvz tik ka realiom salygom pamatavo berodz > scenika, anas nors sertifikuotas kaip Euro6, bet realybeje tersia kaip > Euro0. > Visokie ten mersai, opeliai ir t.t. taip pat cheatina. Tipo kai > temperatura nukrenta zemiau (berodz) 18 celsijaus (sertifikavimo testai > vyksta prie +20), tai anie ima "saugoti varikli" ir atjungia nx visus > ten filtrus. Etc etc. > > Vienintelis skirtumas - nei vienas is ju savo dyzeliu nebando > rimtesniais kiekiais pardavinet USA.