Tema: Re: VW T5 TDI varikliai
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-11-01 22:35:29
"visus" sakyt nereikia, DPF'o neatjungsi. Esminis gi apipisinėjimas 
žinoma vyksta su NOx

On 11/1/2016 6:54 PM, Invertuota panda wrote:
> On 11/1/16 13:07, Kurmis wrote:
>> nu tai vw gerokai atsiliko su savo CR, tai bande su visokiais softiniais
>> patobulinimais, nes nugi noris pataikyti i normas, kur kiti pataiko.
>
> Nera ten jokio "savo" CR, visi jie Bosch'o. Ir "atsilike" irgi pas
> visus, tik VAG skirtingai nuo kitu padare viena esmine klaida - ikiso
> snapa i USA. Ir uz tai gavo i snuki.
>
> O cheatina tai visi iki vieno ir VW netgi ne ziauriausiai. Pvz fijEtai
> atjungia visus filtrus po 22 minuciu. Bo testai trunka 20 min. Fricu
> transporto ministerija kaip tik kapojasi su atitinkama Italu ministerija
> del euroipinio sertifikavimo atsaukimo. Italai zinoma nieko atsaukinet
> nenori.
> Prancuzai irgi cheatina, pvz tik ka realiom salygom pamatavo berodz
> scenika, anas nors sertifikuotas kaip Euro6, bet realybeje tersia kaip
> Euro0.
> Visokie ten mersai, opeliai ir t.t. taip pat cheatina. Tipo kai
> temperatura nukrenta zemiau (berodz) 18 celsijaus (sertifikavimo testai
> vyksta prie +20), tai anie ima "saugoti varikli" ir atjungia nx visus
> ten filtrus. Etc etc.
>
> Vienintelis skirtumas - nei vienas is ju savo dyzeliu nebando
> rimtesniais kiekiais pardavinet USA.