Jei kalba eina apie CRV II kartos, dyzeli, tai metus laiko pasivazinejes rekomenduoti turbut kitam nenoreciau. Ypac jei nuo asfalto nebus nuvaziuojama, arba labai retai, tai tada tikrai ne. Labiausiai man kliuna vairuotojo ergonomika, nes, kad tilptu kelienai, reikia sedyne atitraukti iki galo, o tada vairuoti teks kone istiestomis rankomis. Didelis triuksmas vaziuojant 100, specifiskai uzianti turbina, sudinas originalus radijas-navigacija. Is gedimu: vaziuokles keletas gumu, antgaliu, traukuciu, kaldeles. Per alkuninio salnika vare tepala lauk. Dabar dar paranojiska baime del grandines, ir smagracio... I xtraila (II) uz vairo is auskcio neitilpau isvis. On 11/15/2016 08:27 AM, Vytook's wrote: > Nu taip, galima pagalvoti, kad aš visas mašinas išbandęs. > Kol kas apžiūrėjau tik Accordą ir CR-V > Accordas limpa, CR-V ne > O prilyginimas prie Civiko ir Almeros man nieko nesako > > "tranzoo" <laisku@nera.net> wrote in message news:o0cldk$eql$1@trimpas.omnitel.net... >> visu pirma - apsispresk ko tau reikia - ar paaukstinto civiko, ar >> traktorines almeros. > >> Kol kas matau tik skirtumus, kad Honda už tą pačią suma porą metų senesnė >> gaunasi ir tik benzinai visur, sako neekonomiška. >> Kas dar? >>