koks ūgis pono? On 11/15/2016 9:27 AM, Gembidas wrote: > Jei kalba eina apie CRV II kartos, dyzeli, tai metus laiko pasivazinejes > rekomenduoti turbut kitam nenoreciau. Ypac jei nuo asfalto nebus > nuvaziuojama, arba labai retai, tai tada tikrai ne. Labiausiai man > kliuna vairuotojo ergonomika, nes, kad tilptu kelienai, reikia sedyne > atitraukti iki galo, o tada vairuoti teks kone istiestomis rankomis. > Didelis triuksmas vaziuojant 100, specifiskai uzianti turbina, sudinas > originalus radijas-navigacija. Is gedimu: vaziuokles keletas gumu, > antgaliu, traukuciu, kaldeles. Per alkuninio salnika vare tepala lauk. > Dabar dar paranojiska baime del grandines, ir smagracio... > I xtraila (II) uz vairo is auskcio neitilpau isvis. > On 11/15/2016 08:27 AM, Vytook's wrote: >> Nu taip, galima pagalvoti, kad aš visas mašinas išbandęs. >> Kol kas apžiūrėjau tik Accordą ir CR-V >> Accordas limpa, CR-V ne >> O prilyginimas prie Civiko ir Almeros man nieko nesako >> >> "tranzoo" <laisku@nera.net> wrote in message >> news:o0cldk$eql$1@trimpas.omnitel.net... >>> visu pirma - apsispresk ko tau reikia - ar paaukstinto civiko, ar >>> traktorines almeros. >> >>> Kol kas matau tik skirtumus, kad Honda už tą pačią suma porą metų >>> senesnė >>> gaunasi ir tik benzinai visur, sako neekonomiška. >>> Kas dar? >>> >