2016.11.29 08:26, Nerijus rašė: > On 2016-11-28 03:42 PM, fenix@w wrote: >> nu tai tvarkoj, o kol sutarties neturi, kai nueini su juo kalbetis, ko >> tu tikiesi? as - logikos, konkretumo, adekvatumo, profesionalumo. to >> buvo pasigesta. > > Tai tipo jei vabybinykuj nuchiulpi, ishkart -0.5% ir turi. Cia tokia > skaitosi banko paskolu politika? reiketu klausti tu, kurie bande. mano atveju buvo 9 is 10 moterys, tai net ir norint ten nuciulpt nebuvo ka, o tas bicas, kaip rasiau, persigandes buvo, net vizitines lyg nepadave. > Kazkaip man nelabai derinas su 21a verslo modeliu. > > N. M. > > Jei vabybinykui klientas "nepatiko" (ikando, tarkim), tai bankas nx > siuncia auksini klienta? Kazkas nerealaus. nx, nesiunte. swed - butu emes, bet ju notarui nepatiko, kad perkamam butui priklauso zemes sklypas, kuris ikainotas simboliskai, kitiems notarams tas visiskai neuzkliuvo. seb - susikale 3 vadybininkes, kuri gaus bonusa uz sudaryta sutarti, buvo marzos nuo 1.5 iki 1.7 skirtingu vadybininkiu. ta kuri daugiausia buvo pati nemaloniausia bendrauti. nebenoriu prisimint viso sito. vat nordea tai visiska absurdas, ir tik netycia kazkaip sumasciau 3 (trecia) vadybininka ismegint - kaip ir 2 pries tai buvusius, bendru telefonu skambinant. ir stebuklas ivyko, pasitaike super-konkreti ir profesionali vadybininke centrinej bustinej. kaip rasiau - ji jau kitam banke rimtesnese pareigose. dar buvo danske bankas, bet cia jau laikmetis kai kaip tik iseidinejo is privaciu klientu benkininkystes. zmones sako, jeigu savo individualia imone ten numigruoji - tai gal ir 1.0-1.1 butu dave. bet cia gandai, paremti kitam skyriu dirbancio zmogaus informacija nerealu? ir dar kaip realu. LT corporate realijos.