maza pastaba - kai kuriuose bankuose, pvz.swedbanke, tu "brangiai apmokamu darbuotoju" dirbanciu su klientais niekada nebuvo, ir nepanasu kad atsiras ateityj "none" parašė naujienų news:o1jvvr$hob$1@trimpas.omnitel.net... Pritariu, jei vadybininkas elgiasi kultūringai ir kompetentingai prieš nepatenkintą klientą, vadovas turi palaikyti vadybininką, kitaip būtų smūgis vadybininkui žemiau juostos. Bet fenixas turbūt ne išsidirbinėjo, o pasigedo kompetencijos. Ne paslaptis, kad dabar bankai atleidę senus brangiai apmokamus darbuotojus ir priėmę tik ką baigusius studentus už minimumą. On 2016-11-29 15:25, Linas Petkevičius wrote: > Kalba ne apie tai. Kalba, kad kai kuriuose verslo modeliuose vadybininko > pasiuntimas ir nepatikimas jam, niekuo nesiskiria nuo vado pasiuntimo ar > net blogiau. Ir tai yra gerai.