hehe, tai bent jau spejai pabendrauti:) Man swede kazkada pasikeitus vadybininkui atsiunte emaila, bet paskui tik pavardes keisdavosi ir ta pastebedavau tik prisijunges prie e-banko ir tiek:) Jau turbut 4tas, o as jo/jos akyse net nemates. Na gal reiktu dazniau i banka nueiti, net nezinau:D "RaR" wrote in message news:o1k0e6$i30$1@trimpas.omnitel.net... Aš ir žiūriu, kad Sw pavasarį nelabai ėjosi su keliom susišnekėt dėl lizingo. Tikrai atrodė kaip kažkokios žalios studentės. O šiaip tie darbuotojai kažkaip labai dažnai keičiasi. Su nauju asmeniniu vadybininku spėjome keliskart pabendraut, paėmėme kreditą, ir jau pranešė kad išeina į kitą darbą. 2016-11-29 15:31, none rašė: > Pritariu, jei vadybininkas elgiasi kultūringai ir kompetentingai prieš > nepatenkintą klientą, vadovas turi palaikyti vadybininką, kitaip būtų > smūgis vadybininkui žemiau juostos. > Bet fenixas turbūt ne išsidirbinėjo, o pasigedo kompetencijos. Ne > paslaptis, kad dabar bankai atleidę senus brangiai apmokamus darbuotojus > ir priėmę tik ką baigusius studentus už minimumą. > > On 2016-11-29 15:25, Linas Petkevičius wrote: >> Kalba ne apie tai. Kalba, kad kai kuriuose verslo modeliuose vadybininko >> pasiuntimas ir nepatikimas jam, niekuo nesiskiria nuo vado pasiuntimo ar >> net blogiau. Ir tai yra gerai.