čia kuris benzininis xc90 važiuos su 9/100? 1/30/2017 12:46 PM, Tomas rašė: > Na aš kažkiek labiau į benzą linkęs, jei tai ne probleminis variklis. > Nes mano važinėjimas toks - arba trumpi atstumai miestelyje kur dyzelis > net nepradeda šilti (ir tikrai su 8-9l/100km nevažiuoja), o benzas jau > užkaista, arba jau ilgesni atstumai. O trasoj D5 vėlgi su 5l nevažiuos, > o ten 9l dyzelio, ar 9l benzo kaip ir pofig. > > "autopagalba" wrote in message news:o6n506$kvl$1@trimpas.omnitel.net... > > Esu jau rašęs čia nemažai. Bendrai paėmus, normali mašina. Turi > problematiškų mazgų, bet juos prižiūrint galima normaliai eksploatuoti. > > Brangiausiai kainuojančios, silpniausios vietos greičių dėžė ir galinis > reduktorius. Žmonės kalba, kad jie nelaiko, nes gamintojas nenumatė > tepalų keitimo nei dėžei nei reduktoriui. > Dyzeliuose dėžė dar ir kitą problemą turi - perkaista. Benzininiai > variantai turi papildomus radiatorius, dyzeliuose jų nedėjo. > > Tai prieš perkant būtinai reikia įsitikinti, kad dėžė su reduktoriumi > tvarkingi, pasikeisti visur tepalus. Patartina įsidėti tą papildomą > radiatorių nuo benzininio varianto. Ir tada galima ilgai ir laimingai > važiuoti. > > D3 tai aš nežiūrėčiau. Ir D5 galios ne stebuklai, kaip tokiai baržai. > > > On 01/30/2017 11:40 AM, Tomas wrote: >> Gerbiamieji, >> >> papasakokite apie Volvo XC90 (tuos kur po atnaujinimo 2007 ar kuriais >> ten metais). Kiek žinau yra čia važinėjančių. Kaip eksploatuojasi, kas >> gerai, kas blogai? >> Domina ir dyzeliniai variantai (kuo ten skiriasi D5 nuo D3) tiek benzas >> i6 3,2l. Šitų mačiau iš amerikos daug privežta. Pirmenybė būtų aišku >> europietiškam, bet gal verta domėtis ir amerikietiškais variantais? >> >> Ačiū >