Nepriklauso. Pas mane penkiavietis - pneumatika. Bet jei nenori pneumatikos, tai gal žiūrėk kitą modelį. Nes tas xc90 su paprasta pakaba važiuos kaip autobusas. On 01/30/2017 12:48 PM, Tomas wrote: > Reiks pasidomėt, gal amortikų tipas priklauso nuo vietų skaičiaus? Mane > domina 7-vietis. > > "autopagalba" wrote in message news:o6n5k7$l9m$1@trimpas.omnitel.net... > > > Ir dar, nuo 2007 metų labai dažnai gale būna pneumatika. Tada pakankamai > stabiliai važiuoja, niekas nesiūbuoja. Bet remontas irgi atitinkamai > kainuoja, galinius amirtikus tik pas atstovą galima gauti. > > > On 01/30/2017 12:28 PM, Simas wrote: >> Turiu ta atnaujinta su D5 6 begiu manuala 6-ti metai. >> D5 trumpais atstumais vazinet nepatogus, nes ilgai syla. Realios >> sanaudos vazinejant 70-80% greitkeliais 8-9L. >> Po pirkimo +-iskart keiciau galinius amortikus, 2 parktronikus, 2 >> stabdziu diskus, leido vairo kolonele tai pakeitus tarpine viskas ok ir >> berods oro srauto matuokle. Po to nepamenu, kad kazka buciau remontaves, >> paskutines 2 TA praejo su daina netgi specialiai nevarius i servisa >> pries tai. >> Su elektra 0 problemu, salono medziagos kokybiskos, dar nera jokiu >> devejimosi zymiu, mygtukai, rankeneles veikia standziai, kaip is >> gamyklos. >> Salone pasaliniu garsu nera apart bagazines uzuolaideles. >> Mieste nerangi, siubuoja (kaip ir dauguma SUV?), bet greitkely >> malonumas. Puiki garso izoliacija, traukia ok, gerai laiko kelia. >> Visi aptarnavimai Sostenoj. Ner pigu, bet ju darbu kokybe niekad >> nenuvyle (turejau volvo ir iki xc90). >> >> >> >> >> >> 2017-01-30 11:40, Tomas rašė: >>> Gerbiamieji, >>> >>> papasakokite apie Volvo XC90 (tuos kur po atnaujinimo 2007 ar kuriais >>> ten metais). Kiek žinau yra čia važinėjančių. Kaip eksploatuojasi, kas >>> gerai, kas blogai? >>> Domina ir dyzeliniai variantai (kuo ten skiriasi D5 nuo D3) tiek benzas >>> i6 3,2l. Šitų mačiau iš amerikos daug privežta. Pirmenybė būtų aišku >>> europietiškam, bet gal verta domėtis ir amerikietiškais variantais? >>> >>> Ačiū >> >