Patikek, tas pliusas ne be reikalo buvo. Greitejo nesveikai, sukibima su keliu prarasti dar lengviau. Su ja tik draginti, o ne gatvemis vazineti, neatsargus gazo spustelejimas ir svyla padangos. Po to ta pacia savaite testavau tikra E39 M5, tai is vietos tikrai prasciau judejo (bent jau pojutis toks buvo) markatas "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:o6q9nu$909$1@trimpas.omnitel.net... > nu tai klevo lapai ir važiavo. > > kilowatų, beje, jei taip važiavo - turėjo būt stipriai daugiau nei tie 188 > > On 1/31/2017 4:58 PM, markatas wrote: >> Papasakosiu savo tvarkytos masinos liudna istorija. Buvo egzotine audi A3 >> sene, prie kurios rankas buvo pridejus chebra is ABT. Vokiskame tech pase >> 188+ kW irasyta (taip su pliusu). Prase turginiai sutvarkyti, nes >> netrauke >> kaip turi traukti. Pravaziavau - lektuvas. Po diagnostikos paaiskejo, kad >> nevaldo turbos voztuviuko. Sutvarkius pravaziavau - rankos drebejo. >> Sankaba >> keramikos, 6 begiai, esp blokuotas. Pirmi 5 begiai nespejau is raudono >> islipti, vaziuojant 90 km/h 5 begiu spustelejus gazo negyvai uzsikasa. >> Nupirko lenkai, iki namu nedavaziavo, lenkdami fura sugebejo palysti po >> galine asimi... Bandau isivaizduoti, kuo baigtusi testdraivas jei ji >> darytu >> klevo lapas. >> >> markatas >>