a tai audelė quattro buvo? On 1/31/2017 5:31 PM, markatas wrote: > Patikek, tas pliusas ne be reikalo buvo. Greitejo nesveikai, sukibima su > keliu prarasti dar lengviau. Su ja tik draginti, o ne gatvemis vazineti, > neatsargus gazo spustelejimas ir svyla padangos. Po to ta pacia savaite > testavau tikra E39 M5, tai is vietos tikrai prasciau judejo (bent jau > pojutis toks buvo) > > markatas > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:o6q9nu$909$1@trimpas.omnitel.net... >> nu tai klevo lapai ir vaþiavo. >> >> kilowatø, beje, jei taip vaþiavo - turëjo bût stipriai daugiau nei tie 188 >> >> On 1/31/2017 4:58 PM, markatas wrote: >>> Papasakosiu savo tvarkytos masinos liudna istorija. Buvo egzotine audi A3 >>> sene, prie kurios rankas buvo pridejus chebra is ABT. Vokiskame tech pase >>> 188+ kW irasyta (taip su pliusu). Prase turginiai sutvarkyti, nes >>> netrauke >>> kaip turi traukti. Pravaziavau - lektuvas. Po diagnostikos paaiskejo, kad >>> nevaldo turbos voztuviuko. Sutvarkius pravaziavau - rankos drebejo. >>> Sankaba >>> keramikos, 6 begiai, esp blokuotas. Pirmi 5 begiai nespejau is raudono >>> islipti, vaziuojant 90 km/h 5 begiu spustelejus gazo negyvai uzsikasa. >>> Nupirko lenkai, iki namu nedavaziavo, lenkdami fura sugebejo palysti po >>> galine asimi... Bandau isivaizduoti, kuo baigtusi testdraivas jei ji >>> darytu >>> klevo lapas. >>> >>> markatas >>> > >