arba isbeges arba antifrizu atsiskiedes? cia speju... On 2017.01.31 21:50, Dainiushas wrote: > o tai kas tam tepalui buvo per 55kkm atsitikę? > > 1/31/2017 9:28 PM, foonia rašė: >> Masina buvo pas juos grizus po lizingo, 5 metu senumo, iprasta garantija >> jau pasibaigus. 5kkm garantija dave atseit nuo saves. Sudas aisku ta >> garantija tipo varikliui ir dar kazkam galiojo, realybeje sunkiai >> pritaikoma. Vat ir pirk is atstovo, su "zinoma" istorija >> >> CodeC<c@c.c> wrote: >>> o tai kas cia per variantas is atstovo su 55kkm rida ir 5kkm garantija? >>> del metu pasibaigus 'normali garantija'? >>> On 2017.01.31 21:18, foonia wrote: >>> > 55 kkm, dave tipo 5 kkm garantija. Ant 60kkm pirmas tepalo keitimas >>> > pagal aptarnavimu grafika (pas ta pati atstova) ir prasidejo >>> cirkai su >>> > automatu po pakeitimo - smugiai gazuojant, perjungus i atbula ir t.t., >>> > garantija tipo pasibaigus, eik nx. >>> > >>> > CodeC<c@c.c> wrote: >>> >> su kokia rida pirkai? >>> >> On 2017.01.31 20:57, foonia wrote: >>> >> > Subaru automate (bent jau 4AT) yra dvi matuokles ant dezes, viena >>> dezes >>> >> > tepalo, kita reduktoriaus. Bucia zinojes apie ta matuokle pirkdamas >>> >> > buciau nezaletelines pirkdamas automata (is atstovo beje) >>> >> > >>> >> > Dainiushas<skirdain@gmail.com> wrote: >>> >> >> ale neatsimenu kada paskutinį kartą mačiau su matuokle, kažkaip >>> >> >> gausiai ne madoj >>> >> >> On 1/31/2017 2:06 PM, foonia wrote: >>> >> >> > CodeC <c@c.c> Wrote in message: >>> >> >> >> automata reikia pirkti taip mazdaug 60-70kkm ridos, nes tai jau >>> >> riba, >>> >> >> >> kada reik keisti jo tepalus, jei nori, kad gyventu. o kad >>> kazkas >>> >> bus >>> >> >> >> laiku keites tegul net prie optimistiskai tikros 200kkm ridos - >>> >> naivu >>> >> >> >> tiketis, nes visur dabar 'lifetime' (ir/arba tiesiog taupymo) >>> >> >> politika. >>> >> >> >> tikrinti paprastuoju budu - tolygiai is stovimos padeties >>> >> greiteti iki >>> >> >> >> tiek, kad persijungtu visos pavaros. tada analogiskai >>> stabdyti, kad >>> >> >> >> persijungtu priesinga kryptimi. tada pavaziuot atbuliniu, ir >>> >> pakartot >>> >> >> >> viska kelis kart is naujo. jeigu yra galimybe perjungti pavaras >>> >> >> 'ranka', >>> >> >> >> tai sita irgi isbandyt per visa pavaru diapazona. dar kickdown >>> >> >> isbandyt >>> >> >> >> galima skirtingomis pavaromis. vaziuodamas 50kmh mink gaza iki >>> >> dugno, >>> >> >> >> ziurek ar imeta 3-cia ir kaip poto vel jungia i 4-ta. >>> analogiskai >>> >> >> >> vaziuodamas 70-80kmh (priklauso nuo masinos). >>> >> >> >> klausimas, kiek tau ten perekupas leis 'drozti' masina is >>> turgaus. >>> >> >> >> visu bandymu metu pavaros turi junginetis be jokiu trukciojimu, >>> >> garsu, >>> >> >> >> smugiu, tampymusi. net jeigu viskas bus ok, ar tau taip >>> atrodys, >>> >> jeigu >>> >> >> >> automatui 200kkm (ar tiketina dar daugiau) nebuvo keisti >>> >> tepalai, tai >>> >> >> >> daug gyvenimo is jo jau atimta, ir ka ten uz tuos 3k >>> nusipirksi, >>> >> >> tai jau >>> >> >> >> loterija. gal subyres po 5kkm, gal po 50kkm. as automato uz >>> tiek >>> >> >> nepirkciau. >>> >> >> >> >>> >> >> >> On 2017.01.31 10:13, Vytook's wrote: >>> >> >> >>> Savaitgal? planuoju varyt ? Kwn turgu, noriu pamatyti gyvai >>> >> >> pasi?l? ir ?sitikinti, kad ten tik ?rotas. >>> >> >> >>> Tuo pa?iu ap?i?r?siu sudominusius Avens? ir Accord? su >>> automatais >>> >> >> >>> ?e jau buvo min?ta, kad pas Accordus buna 2 automat? >>> variantai, o >>> >> >> pas Avensius nzn >>> >> >> >>> Kaip atpa?int, patestuoti ir ?vertinti? >>> >> >> >>> >>> >> >> >> >>> >> >> >> >>> >> >> > Kai kurie automatai turi tepalo matuokle (sciupa) tokiu atveju >>> >> >> > reikia pauostyt/ paciupinet tepala ar nedvokia degesiais, ar >>> >> >> > normali konsistencija, (nepripilta "medaus"). >>> >> >> > >>> >> > >>> >> > >>> > >>> > >> >> >