Tema: Re: Polizingine vs nauja auto
Autorius: Tomas
Data: 2017-02-24 10:25:32
kiek raidziu, kokia aistra!

"Audrius K."  parašė naujienų news:o8njg7$q58$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017-02-23 22:15, Dainiushas wrote:
> ir tipo reikia mest tą E400cdi ir sėst į outback'ą?

Ne. Bet as negaliu suprasti premiumo, kuri reikia podazniai remontuoti.
Sutik, kad nuvaziavus i kokia austrija ar italija slidineti, butu
pakankamai linksma 4 metu premiuma parsivezti ant tralo, ane? Gal jau
geriau truputi maziau komforto, bet grizti sava eiga? Nes man daug
didesnis diskomfortas butu sugadintos atostogos...

  Žmogau, nu gal baik
> jau juokint. Kad esi nepretenzingas nei automobiliui nei jo stoviui,

Stoviui as esu ypac pretenzingas, deja. Pakaba purto per kiekviena tech
apziura, kiekviena buferio ibrezima dazo kasko. Dabar maziau begusios
(pasiemiau su 200tkm, istorija zinoma, i lietuva atvyko beveik kartu su
maniske, gretimu tralu, is tos pacios partijos) truputi apibraizytas
buferis, erzina, reiks tvarkyti.

> akivaizdu, bet viskam gi turi būt ribos.

Tiesiog ponui sunku patiketi, kad auto gali vaziuoti be remontu. As irgi
pradzioje tuo sunkiai tikejau. Tik kai su outbacku pravaziavau 200tkm,
pradejau suprasti, kad galima apsieiti ir be servisu su remontais. O po
to jau ir pripratau, kad vaziuoji, ir tiek...

Ir, pasiskaites, kiek jus cia remontuojate savo premiumus, pasitaikius
progai pasiemiau dar viena tribeca (su dvigubai mazesne rida)... Nes
400tkm vis tik nemaza rida, kazkas turi pradeti byreti, o va nuo 200tkm
dar 200tkm turetu nubegti be problemu. Ir maciau as tuos "puikius"
premiumus vienoj vietoj, as jau geriau i servisa nevazinesiu ir pakesiu
ne premiuma. Ypac, kai vienam kitam premiume esminio komforto pagerejimo
nepastebejau... Keli malonus skambaliukai, kazko kaip tik truksta, o va
byreti gali. Tarp kitko, komforto suolis yra tarp outbacko ar foriko ir
tribekos. Pakankamai juntamas. Nebandziau dar naujausio outbacko, bet
bent jau varikliai dabar ten silpni, ir kolega skundesi, kad dyzelis
silpnokas. Forikas XT traukia gerai, bet viduje vis tik stipriai
kibiriskas, o ir vaziuoja man tribeca gerokai maloniau...  Taigi rinktis
ne labai kas ir yra dabar is subaru. Kitu gamintoju - uzveskite, koks
dar suv'as (ar padidinto pravazumo awd universalas), uz naujas uz
30-40kEu, su kazkiek traukianciu varikliu, vaziuoja  nebyredamas. Na, ir
gali tampyti 1,4t priekaba be problemu (outbacko per maza mase ir per
silpnas variklis tampyti tokia priekaba)

Audrius K.