Tema: Re: Polizingine vs nauja auto
Autorius: svyt
Data: 2017-02-24 16:18:04
Skirtingi tie premiumai, e 28, e 34 su 24d ar td varikliais
 atvazinedavau visiskai be remontu, net e36 318 tds nebuvo
 kaprizingas. 
Signatura kol kas nezavi patikimumu, kaprizais. Lyg ir nieko
 rimto, bet jau sirbliuka bake 2x keiciau, koks idiotas
 konstruktorius ikiso ji pries kuro filtra negaliu suprast. E34
 vienintele silpna vieta buvo, bet ten tik vienas buvo ir pripylus
 pilna baka vaziuodavo ir be jo. Turet masina ir bijot vaziuot
 atostogaut su ja ne kas zinoma. Kazkaip, anksciau saugiau
 jauciaus, zinojau kad arba davaziuosiu, arba susitvarkysiu
 pakeliui, kuo toliau, tuo masinu konstrukcija darosi maziau
 nuspejama, daugeja netiketu gedimu, kai tariesi su kazkuo per
 salcius ir pridedi- jei masina neuzsives pusvalandi veluosiu (kol
 atvaziuos taksi) anksciau man ir grabai kokie bebutu visada
 vesdavos, jei nesivesdavo is anksto zinojau ka daryt (pvz senas
 akumas, jei kur anksti vaziuot, ji nesdavaus namo
 krauti)


-- 

bmw e39/ 525d

"Audrius K." <kazkas@kazkur.lt> Wrote in message:
> On 2017-02-23 22:15, Dainiushas wrote:
>> ir tipo reikia mest t? E400cdi ir s?st ? outback'??
> 
> Ne. Bet as negaliu suprasti premiumo, kuri reikia podazniai remontuoti. 
> Sutik, kad nuvaziavus i kokia austrija ar italija slidineti, butu 
> pakankamai linksma 4 metu premiuma parsivezti ant tralo, ane? Gal jau 
> geriau truputi maziau komforto, bet grizti sava eiga? Nes man daug 
> didesnis diskomfortas butu sugadintos atostogos...
> 
>   ?mogau, nu gal baik
>> jau juokint. Kad esi nepretenzingas nei automobiliui nei jo stoviui,
> 
> Stoviui as esu ypac pretenzingas, deja. Pakaba purto per kiekviena tech 
> apziura, kiekviena buferio ibrezima dazo kasko. Dabar maziau begusios 
> (pasiemiau su 200tkm, istorija zinoma, i lietuva atvyko beveik kartu su 
> maniske, gretimu tralu, is tos pacios partijos) truputi apibraizytas 
> buferis, erzina, reiks tvarkyti.
> 
>> akivaizdu, bet viskam gi turi b?t ribos.
> 
> Tiesiog ponui sunku patiketi, kad auto gali vaziuoti be remontu. As irgi 
> pradzioje tuo sunkiai tikejau. Tik kai su outbacku pravaziavau 200tkm, 
> pradejau suprasti, kad galima apsieiti ir be servisu su remontais. O po 
> to jau ir pripratau, kad vaziuoji, ir tiek...
> 
> Ir, pasiskaites, kiek jus cia remontuojate savo premiumus, pasitaikius 
> progai pasiemiau dar viena tribeca (su dvigubai mazesne rida)... Nes 
> 400tkm vis tik nemaza rida, kazkas turi pradeti byreti, o va nuo 200tkm 
> dar 200tkm turetu nubegti be problemu. Ir maciau as tuos "puikius" 
> premiumus vienoj vietoj, as jau geriau i servisa nevazinesiu ir pakesiu 
> ne premiuma. Ypac, kai vienam kitam premiume esminio komforto pagerejimo 
> nepastebejau... Keli malonus skambaliukai, kazko kaip tik truksta, o va 
> byreti gali. Tarp kitko, komforto suolis yra tarp outbacko ar foriko ir 
> tribekos. Pakankamai juntamas. Nebandziau dar naujausio outbacko, bet 
> bent jau varikliai dabar ten silpni, ir kolega skundesi, kad dyzelis 
> silpnokas. Forikas XT traukia gerai, bet viduje vis tik stipriai 
> kibiriskas, o ir vaziuoja man tribeca gerokai maloniau...  Taigi rinktis 
> ne labai kas ir yra dabar is subaru. Kitu gamintoju - uzveskite, koks 
> dar suv'as (ar padidinto pravazumo awd universalas), uz naujas uz 
> 30-40kEu, su kazkiek traukianciu varikliu, vaziuoja  nebyredamas. Na, ir 
> gali tampyti 1,4t priekaba be problemu (outbacko per maza mase ir per 
> silpnas variklis tampyti tokia priekaba)
> 
> Audrius K.
> 
>>
>> On 2/23/2017 9:57 PM, Audrius K. wrote:
>>> On 2017-02-23 21:10, Lapinas wrote:
>>>> 2017-02-23 20:41, autopagalba ra??:
>>>>> daug :) tokius kaip esp blokas tai galima is shrooto pirkt,
>>>>>  generatoriu suremontuot.
>>>>>
>>>>> O su devetais purkstukais zaist tai nezinau...
>>>>>
>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>> Nu tai pasitelk fantazij?: pvz. vairo stiprintuvo siurblys ar ka?kas
>>>> tokio nehajendinio. Patik?k, perlipau per save ir skambin?jau per ?rotus
>>>> su klausimu: paimu, nuve?u meistrui, tas nukelia dangtel? ir pasako ar
>>>> geras. Vienas privatus be maivym?si sutiko, nuve?iau meistrui, nuk?l?
>>>> dangtel?, pasirodo: geras, atskambinau pardav?jui ir pad?kojau.
>>>>
>>>> Ai, dar sklinda legendos: "jei tau mersas byra tai pa?mei nujot? gaid?
>>>> u? pigiai", pats ?miau u? nepigiai su originalia 150kkm rida perpist?
>>>> per snuk?. PZDC kaip jis byra ten kur pochuj rida ir jojimas: pvz. GPS
>>>> antena ka?kur nupuvo. Dur? ranken?l?s... Krc jei imi KEYLESS tai mers?
>>>> reik gara?e laikyt, nes tose ranken?l?se elektronika sup?na. SMD
>>>> rezistoriai ant platos aksiduojasi.
>>>>
>>>> Ai krc, labai patogi ma?ina, bet kai sugenda ir pasiskaitai forumus apie
>>>> gedim?, tai nachuj nachuj, jie net apynauji gedo ir bb, MB ?ino, kad
>>>> panaudojo gaid?, kur? pagamino TEC ir visi ?ino, kad jis suges pvz po
>>>> 1000 gazo paspaudim?, tai niekas nekvies tav?s pasikeist to broko, kol
>>>> nepasisk?si.
>>>>
>>>> Nu bet va?iuoti su ja tikrai patogu ir malonu, neneigsiu. Patogesn?s
>>>> ma?inos dar nesu tur?j?s. 2003 MB atpisa 2008 A6 pagal patogum?. U?
>>>> bazar? atsakau.
>>>
>>> O tai neuzpisa keisti kazkokius vairo stiprintuvo siurblius, rankeneles,
>>> kazka, ka pagamino tec ... ?  Bent man didziausias patogumas, kai auto
>>> nereikia remontuoti...  Ypac esant tik 150tkm ridai...
>>> Audrius K.
>>>
>>> P.S. Apie ABS jutilio kaina suzinojau, nes pigiai nusipirkau zieminiams
>>> ratams gero stovio ratlankius nuo ardomo subaru, ir servisas pasidomejo,
>>> gal ten pat yra ABS jutikliai geri, nes nauji nafig nafig kiek kainuoja,
>>> o  jiem  ta savaite kazkam teko keisti, ir jiems dar gali tekti keisti.
>>> Ir tie jutikliai nesupuna, o sugadinami mechaniskai, taigi srotiniai,jei
>>> nesudrozti mechaniskai, gerumu nesiskirtu nuo nauju.
>>>
>>>
>>
> 
> 


----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/