On 2017-02-24 09:06, Dainiushas wrote: > man tai atrodo, kad tiesiog per daug sureikšmini savo tą vienetinę > patirtį, su nelabai senais automobiliais ir didelėmis ridomis. Nes labai > daug kas genda ir nuo amžiaus Sutinku. Nes, kur minejau tribecos ABS jutikliu gedima, apie kuri pasakojo autoerdve, tai genda del rudziu, kurios pakelia kazkoki zieda, o tas "sugriauzia" ABS jutikli. Taigi amziaus pasekme. ir nuo daužymo po "didmiesčių" duobes bei > nuolatinio smaukymo kamščiuose. Mano antroji tribeca (begusi 200tkm) kaip tik pagrinde smaukyta vilniaus kamsciuose (visi 200tkm lietuvoje ir pagrinde - vilniuje). Metai kiti, ir turesiu statistika, kaip ji vaziuoja ir kiek byra. Maniske senoji mazai vaziavusi zvyrkeliais. Geguzes - rugesjo menesiais per savaite zvyrkeliais pravaziuoja apie 9km. Taigi, jei kas zvyrkeliasi vaziuoja desimtis kilometru kasdien, tada, aisku, byres daug daugiau. Audrius K. > > On 2/23/2017 11:16 PM, Audrius K. wrote: >> On 2017-02-23 22:15, Dainiushas wrote: >>> ir tipo reikia mest tą E400cdi ir sėst į outback'ą? >> >> Ne. Bet as negaliu suprasti premiumo, kuri reikia podazniai remontuoti. >> Sutik, kad nuvaziavus i kokia austrija ar italija slidineti, butu >> pakankamai linksma 4 metu premiuma parsivezti ant tralo, ane? Gal jau >> geriau truputi maziau komforto, bet grizti sava eiga? Nes man daug >> didesnis diskomfortas butu sugadintos atostogos... >> >> Žmogau, nu gal baik >>> jau juokint. Kad esi nepretenzingas nei automobiliui nei jo stoviui, >> >> Stoviui as esu ypac pretenzingas, deja. Pakaba purto per kiekviena tech >> apziura, kiekviena buferio ibrezima dazo kasko. Dabar maziau begusios >> (pasiemiau su 200tkm, istorija zinoma, i lietuva atvyko beveik kartu su >> maniske, gretimu tralu, is tos pacios partijos) truputi apibraizytas >> buferis, erzina, reiks tvarkyti. >> >>> akivaizdu, bet viskam gi turi būt ribos. >> >> Tiesiog ponui sunku patiketi, kad auto gali vaziuoti be remontu. As irgi >> pradzioje tuo sunkiai tikejau. Tik kai su outbacku pravaziavau 200tkm, >> pradejau suprasti, kad galima apsieiti ir be servisu su remontais. O po >> to jau ir pripratau, kad vaziuoji, ir tiek... >> >> Ir, pasiskaites, kiek jus cia remontuojate savo premiumus, pasitaikius >> progai pasiemiau dar viena tribeca (su dvigubai mazesne rida)... Nes >> 400tkm vis tik nemaza rida, kazkas turi pradeti byreti, o va nuo 200tkm >> dar 200tkm turetu nubegti be problemu. Ir maciau as tuos "puikius" >> premiumus vienoj vietoj, as jau geriau i servisa nevazinesiu ir pakesiu >> ne premiuma. Ypac, kai vienam kitam premiume esminio komforto pagerejimo >> nepastebejau... Keli malonus skambaliukai, kazko kaip tik truksta, o va >> byreti gali. Tarp kitko, komforto suolis yra tarp outbacko ar foriko ir >> tribekos. Pakankamai juntamas. Nebandziau dar naujausio outbacko, bet >> bent jau varikliai dabar ten silpni, ir kolega skundesi, kad dyzelis >> silpnokas. Forikas XT traukia gerai, bet viduje vis tik stipriai >> kibiriskas, o ir vaziuoja man tribeca gerokai maloniau... Taigi rinktis >> ne labai kas ir yra dabar is subaru. Kitu gamintoju - uzveskite, koks >> dar suv'as (ar padidinto pravazumo awd universalas), uz naujas uz >> 30-40kEu, su kazkiek traukianciu varikliu, vaziuoja nebyredamas. Na, ir >> gali tampyti 1,4t priekaba be problemu (outbacko per maza mase ir per >> silpnas variklis tampyti tokia priekaba) >> >> Audrius K. >> >>> >>> On 2/23/2017 9:57 PM, Audrius K. wrote: >>>> On 2017-02-23 21:10, Lapinas wrote: >>>>> 2017-02-23 20:41, autopagalba rašė: >>>>>> daug :) tokius kaip esp blokas tai galima is shrooto pirkt, >>>>>> generatoriu suremontuot. >>>>>> >>>>>> O su devetais purkstukais zaist tai nezinau... >>>>>> >>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> Nu tai pasitelk fantaziją: pvz. vairo stiprintuvo siurblys ar kažkas >>>>> tokio nehajendinio. Patikėk, perlipau per save ir skambinėjau per >>>>> šrotus >>>>> su klausimu: paimu, nuvežu meistrui, tas nukelia dangtelį ir pasako ar >>>>> geras. Vienas privatus be maivymųsi sutiko, nuvežiau meistrui, nukėlė >>>>> dangtelį, pasirodo: geras, atskambinau pardavėjui ir padėkojau. >>>>> >>>>> Ai, dar sklinda legendos: "jei tau mersas byra tai paėmei nujotą gaidį >>>>> už pigiai", pats ėmiau už nepigiai su originalia 150kkm rida perpistą >>>>> per snukį. PZDC kaip jis byra ten kur pochuj rida ir jojimas: pvz. GPS >>>>> antena kažkur nupuvo. Durų rankenėlės... Krc jei imi KEYLESS tai mersą >>>>> reik garaže laikyt, nes tose rankenėlėse elektronika supūna. SMD >>>>> rezistoriai ant platos aksiduojasi. >>>>> >>>>> Ai krc, labai patogi mašina, bet kai sugenda ir pasiskaitai forumus >>>>> apie >>>>> gedimą, tai nachuj nachuj, jie net apynauji gedo ir bb, MB žino, kad >>>>> panaudojo gaidį, kurį pagamino TEC ir visi žino, kad jis suges pvz po >>>>> 1000 gazo paspaudimų, tai niekas nekvies tavęs pasikeist to broko, kol >>>>> nepasiskųsi. >>>>> >>>>> Nu bet važiuoti su ja tikrai patogu ir malonu, neneigsiu. Patogesnės >>>>> mašinos dar nesu turėjęs. 2003 MB atpisa 2008 A6 pagal patogumą. Už >>>>> bazarą atsakau. >>>> >>>> O tai neuzpisa keisti kazkokius vairo stiprintuvo siurblius, >>>> rankeneles, >>>> kazka, ka pagamino tec ... ? Bent man didziausias patogumas, kai auto >>>> nereikia remontuoti... Ypac esant tik 150tkm ridai... >>>> Audrius K. >>>> >>>> P.S. Apie ABS jutilio kaina suzinojau, nes pigiai nusipirkau zieminiams >>>> ratams gero stovio ratlankius nuo ardomo subaru, ir servisas >>>> pasidomejo, >>>> gal ten pat yra ABS jutikliai geri, nes nauji nafig nafig kiek >>>> kainuoja, >>>> o jiem ta savaite kazkam teko keisti, ir jiems dar gali tekti keisti. >>>> Ir tie jutikliai nesupuna, o sugadinami mechaniskai, taigi >>>> srotiniai,jei >>>> nesudrozti mechaniskai, gerumu nesiskirtu nuo nauju. >>>> >>>> >>> >> >