tai pakeistam varikli nebutinai bus geriau, del to ir klausimas, reguliavimas ten tikrai yra ka veikt, reik kelt abu velenelius, kas tikrai uzima darbo , tik ar verta, internetai kalba kad normaliai sedus voztuvams jie isdega o tada reguliavimas nebepadeda, kaip suprantu is skaitiniu pirmi pozymiai padidejus variklio vibracija ,del nepilnai uzsidarancio voztuvo kompresija bega lauk, kompresija matavom, skirtumai yra tarp cilindru(maziusiai buvo 9 atm pirmam , ir panasiai 4, 2-3 kazkas tarp 12-14) ,ar tiek jau yra blogai , hz, manau senoviniai metodai vis dar veikia ant situ motoru, tam kad nustatyt ar kompresija bega per ziedus ar per voztuvus pilama truputi tepalo I cilindra, jei kompresija kyla - ragai ziedams, jei ne - voztuvai, teisybe? jauciu kad kitaip nebus reiks pasikelt dangteli ir pasimatuot tarpus ir bus aisku , ale kaip visada norisi zinot neisitepus ranku :) reguliavima gal ir isdrysciau pats daryt nera ten kosminiu technologiju tik kad laikui imlus darbas, tai ir proceso kaina neturetus gauti daug nes servise jauciu didzioji dalis gaunasi uz laika ne uz dalis siuo atveju. ir visa tai daroma ne del to kad pigiau o del to kad idomus procesas. "fenix@h" <mailas@netikras.lt> wrote in message news:o9fg2c$j7g$1@trimpas.omnitel.net... > 2017.03.04 22:52, Dainiushas rašė: >> o koks skirtumas? > > gal finale pigiau kainuos >