Tema: Re: Voztuvu reguliavimas
Autorius: KaroliS
Data: 2017-03-05 08:01:04
tai pakeistam varikli nebutinai bus geriau, del to ir klausimas, 
reguliavimas ten tikrai yra ka veikt, reik kelt abu velenelius, kas tikrai 
uzima darbo , tik ar verta, internetai kalba kad normaliai sedus voztuvams 
jie isdega o tada reguliavimas nebepadeda, kaip suprantu is skaitiniu pirmi 
pozymiai padidejus variklio vibracija ,del nepilnai uzsidarancio voztuvo 
kompresija bega lauk, kompresija matavom, skirtumai yra tarp 
cilindru(maziusiai buvo 9 atm pirmam , ir panasiai 4, 2-3 kazkas tarp 12-14) 
,ar tiek jau yra blogai , hz, manau senoviniai metodai vis dar veikia ant 
situ motoru, tam kad nustatyt ar kompresija bega per ziedus ar per voztuvus 
pilama truputi tepalo I cilindra, jei kompresija kyla - ragai ziedams, jei 
ne - voztuvai, teisybe? jauciu kad kitaip nebus reiks pasikelt dangteli ir 
pasimatuot tarpus ir bus aisku , ale kaip visada norisi zinot neisitepus 
ranku :)  reguliavima gal ir isdrysciau pats daryt nera ten kosminiu 
technologiju tik kad laikui imlus darbas, tai ir proceso kaina neturetus 
gauti daug nes servise jauciu didzioji dalis gaunasi uz laika ne uz dalis 
siuo atveju. ir visa tai daroma ne del to kad pigiau o del to kad idomus 
procesas.


"fenix@h" <mailas@netikras.lt> wrote in message 
news:o9fg2c$j7g$1@trimpas.omnitel.net...
> 2017.03.04 22:52, Dainiushas rašė:
>> o koks skirtumas?
>
> gal finale pigiau kainuos
>