Tema: Re: Re:Voztuvu reguliavimas
Autorius: KaroliS
Data: 2017-03-12 20:12:00
Kaip tik siandien priejo rankos pamatuot tarpelius, pirmo cilindro ismetimo 
voztuvai 0.25 (norma 0.3 +/- 0.05) , isiurbimo vienas 0.2 kitas 0.15(norma 
0.2 +/- 0.05) , visi kiti ismetimo 0.3 isiurbimo 0.2, tai kaip cia gaunasi 
kad pirmam cilindre ir kompresijos maziau, ir voztuvu tarpas mazesnis? 
(kompresija permatuosim kai dangteli uzdesiu atgal)

"svyt" <juzila@mail.ru> wrote in message 
news:oa17nl$ai9$1@trimpas.omnitel.net...
> Kompresijos voztuvu reguliavimas nepagerins niekaip, jei voztuvas
> pradeges ar apauges svilesiais ji slifuot o ne reguliot reik.
> Nereguliuojant tarpelis vis dideja ir atsiranda kalimo garsas,
> toliau nereguliojant issidauzo skirstymo velenelis. Normalus,
> tvarkingas dizelis irgi nesikrato ant 800 apsuku.
>
>
>
> -- 
>
> bmw e39/ 525d
>
> "KaroliS" <1@1.com> Wrote in message:
>> Sveiki,
>> Toyota Yaris 2001 1.5 benzas (1NZFE),
>>  Kokie simptomai buna kai jau reikia reguliuot voztuvus? kokios pasekmes 
>> jei
>> vazinejama ignoruojant? itariu kad reguliavimas nedarytas hz kiek laiko,
>> itariu kad reikia, nes netolygi kompresija cilindruose ~9-12(gal 14
>> neprisimenu)atm , cepalo pilimas I cilindra parodymu praktiskai nekeicia,
>> butu galima itart sedusius voztuvus, kazko blogo nesijaucia , lyg truputi
>> didoka variklio vibracija, nesikrato kaip dyzelis bet truputi yra, ieskot
>> slieku ar vazinet ir nesukt smegenu?
>>
>>
>
>
> ----Android NewsGroup Reader----
> http://usenet.sinaapp.com/