Kaip tik siandien priejo rankos pamatuot tarpelius, pirmo cilindro ismetimo voztuvai 0.25 (norma 0.3 +/- 0.05) , isiurbimo vienas 0.2 kitas 0.15(norma 0.2 +/- 0.05) , visi kiti ismetimo 0.3 isiurbimo 0.2, tai kaip cia gaunasi kad pirmam cilindre ir kompresijos maziau, ir voztuvu tarpas mazesnis? (kompresija permatuosim kai dangteli uzdesiu atgal) "svyt" <juzila@mail.ru> wrote in message news:oa17nl$ai9$1@trimpas.omnitel.net... > Kompresijos voztuvu reguliavimas nepagerins niekaip, jei voztuvas > pradeges ar apauges svilesiais ji slifuot o ne reguliot reik. > Nereguliuojant tarpelis vis dideja ir atsiranda kalimo garsas, > toliau nereguliojant issidauzo skirstymo velenelis. Normalus, > tvarkingas dizelis irgi nesikrato ant 800 apsuku. > > > > -- > > bmw e39/ 525d > > "KaroliS" <1@1.com> Wrote in message: >> Sveiki, >> Toyota Yaris 2001 1.5 benzas (1NZFE), >> Kokie simptomai buna kai jau reikia reguliuot voztuvus? kokios pasekmes >> jei >> vazinejama ignoruojant? itariu kad reguliavimas nedarytas hz kiek laiko, >> itariu kad reikia, nes netolygi kompresija cilindruose ~9-12(gal 14 >> neprisimenu)atm , cepalo pilimas I cilindra parodymu praktiskai nekeicia, >> butu galima itart sedusius voztuvus, kazko blogo nesijaucia , lyg truputi >> didoka variklio vibracija, nesikrato kaip dyzelis bet truputi yra, ieskot >> slieku ar vazinet ir nesukt smegenu? >> >> > > > ----Android NewsGroup Reader---- > http://usenet.sinaapp.com/