Nepilnai uzsidarantis voztuvas pradega per 50 kilometru. -- bmw e39/ 525d "KaroliS" <1@1.com> Wrote in message: > tai pakeistam varikli nebutinai bus geriau, del to ir klausimas, > reguliavimas ten tikrai yra ka veikt, reik kelt abu velenelius, kas tikrai > uzima darbo , tik ar verta, internetai kalba kad normaliai sedus voztuvams > jie isdega o tada reguliavimas nebepadeda, kaip suprantu is skaitiniu pirmi > pozymiai padidejus variklio vibracija ,del nepilnai uzsidarancio voztuvo > kompresija bega lauk, kompresija matavom, skirtumai yra tarp > cilindru(maziusiai buvo 9 atm pirmam , ir panasiai 4, 2-3 kazkas tarp 12-14) > ,ar tiek jau yra blogai , hz, manau senoviniai metodai vis dar veikia ant > situ motoru, tam kad nustatyt ar kompresija bega per ziedus ar per voztuvus > pilama truputi tepalo I cilindra, jei kompresija kyla - ragai ziedams, jei > ne - voztuvai, teisybe? jauciu kad kitaip nebus reiks pasikelt dangteli ir > pasimatuot tarpus ir bus aisku , ale kaip visada norisi zinot neisitepus > ranku :) reguliavima gal ir isdrysciau pats daryt nera ten kosminiu > technologiju tik kad laikui imlus darbas, tai ir proceso kaina neturetus > gauti daug nes servise jauciu didzioji dalis gaunasi uz laika ne uz dalis > siuo atveju. ir visa tai daroma ne del to kad pigiau o del to kad idomus > procesas. > > > "fenix@h" <mailas@netikras.lt> wrote in message > news:o9fg2c$j7g$1@trimpas.omnitel.net... >> 2017.03.04 22:52, Dainiushas ra??: >>> o koks skirtumas? >> >> gal finale pigiau kainuos >> > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/