Tema: Re: Voztuvu reguliavimas
Autorius: svyt
Data: 2017-03-11 18:15:00
Nepilnai uzsidarantis voztuvas pradega per 50 kilometru.


-- 

bmw e39/ 525d

"KaroliS" <1@1.com> Wrote in message:
> tai pakeistam varikli nebutinai bus geriau, del to ir klausimas, 
> reguliavimas ten tikrai yra ka veikt, reik kelt abu velenelius, kas tikrai 
> uzima darbo , tik ar verta, internetai kalba kad normaliai sedus voztuvams 
> jie isdega o tada reguliavimas nebepadeda, kaip suprantu is skaitiniu pirmi 
> pozymiai padidejus variklio vibracija ,del nepilnai uzsidarancio voztuvo 
> kompresija bega lauk, kompresija matavom, skirtumai yra tarp 
> cilindru(maziusiai buvo 9 atm pirmam , ir panasiai 4, 2-3 kazkas tarp 12-14) 
> ,ar tiek jau yra blogai , hz, manau senoviniai metodai vis dar veikia ant 
> situ motoru, tam kad nustatyt ar kompresija bega per ziedus ar per voztuvus 
> pilama truputi tepalo I cilindra, jei kompresija kyla - ragai ziedams, jei 
> ne - voztuvai, teisybe? jauciu kad kitaip nebus reiks pasikelt dangteli ir 
> pasimatuot tarpus ir bus aisku , ale kaip visada norisi zinot neisitepus 
> ranku :)  reguliavima gal ir isdrysciau pats daryt nera ten kosminiu 
> technologiju tik kad laikui imlus darbas, tai ir proceso kaina neturetus 
> gauti daug nes servise jauciu didzioji dalis gaunasi uz laika ne uz dalis 
> siuo atveju. ir visa tai daroma ne del to kad pigiau o del to kad idomus 
> procesas.
> 
> 
> "fenix@h" <mailas@netikras.lt> wrote in message 
> news:o9fg2c$j7g$1@trimpas.omnitel.net...
>> 2017.03.04 22:52, Dainiushas ra??:
>>> o koks skirtumas?
>>
>> gal finale pigiau kainuos
>> 
> 


----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/