nors dabar kitur randu visiskai priesinga info , tai ir pats nebezinau , kai kur raso kad priklausomai nuo motoro konstrukcijos gali but ir taip ir priesingai. "KaroliS" <1@1.com> wrote in message news:o9high$bqn$1@trimpas.omnitel.net... > kiek as suprantu ir isivaizduoju kaip tai veikia , ar tai "seda" voztuvu > lizdai, ar tai dyla voztuvo kepure del ko voztuvas kazkiek paeina aukstyn > ir nebelieka tarpelio iki velenelio, voztuvas nebeuzsidaro pilnai, cia jau > reiktu specialistu paaiskinimo. > > siuo atveju konstrukcija yra tokia > http://www.dinospider.com/cams/AR_4cyl_valve_train.gif > > > > > > > "Bone Daddy" <·info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message > news:o9heu1$8kf$1@trimpas.omnitel.net... >> dyla ne vožtuvai, o paskirstymo velenėlis >> >> "invertuota panda" wrote in message >> news:15a9eff4963.1151504044317501627@news.omnitel.net... >> >> as kažkaip vieno nesuprantu: tie vožtuvai dildami tipo ilgėja ir >> todėl nebeužsidaro? Čia tas mistinis daktarų efektas, kur ataugina >> išdilusių dalių metalą? >> >> bo kiek paprastai tekdavo susidurt, tai padilus vožtuvai paprastai >> pakankamai nebeatsidaro, o padidėjus tarpeliui atsiranda pašalinis >> garsas. >> >> -- >> kthxbai >