O realiai tai turbut niekada nepatvarkytas. Nes kaip ir rasiau, domejausi del S7 (o ja gamino tik nuo 2012), tai tepalas ir antifrizas ten pradeda dingt per kiekviena imanoma gala dar pries pirma aptarnavima http://www.audiworld.com/forums/s7-197/2013-s7-turbo-issues-2915185/ http://www.audiworld.com/forums/s6-c7-platform-discussion-199/s6-turbocharger-oil-leak-2867521/ "Arj" wrote in message news:o9obnf$odm$1@trimpas.omnitel.net... teoriskai patvarkytas ~2012 viduryj. (cia turint omenyj kad problema pasireiskia taip pradedant nuo pirmu 2.0 tsfi, tiesa, ne visiems vairuotojams/vaziavimo rezimams). Praktiskai - bbz, bet zinant konteksta - itariu ir dabar gaminamiems koks puslitris tepalo tarp keitimu iprastas reikalas, tik iki to kad pagal garantini tvarkytu varikli sanaudos nebedatraukia. "Dainiushas" parašė naujienų news:o9msso$g7q$1@trimpas.omnitel.net... nu būt lioha prigaminę tiek visko kiek VAG'as, stopūdovai irgi būtų visokų istorijų :). Ir dabar lyg patvarkytas tas tepalo deginimas? 3/7/2017 8:01 PM, ManXP rašė: > Del manes lioxos manualas gali rasyt kad 100 km reikia 20 litru benzo ir > 50 litru tepalo - man visiskai po.... butu. Bet vat jeigu realybej tarp > tepalu keitimo kas 15K man reiketu supilt kokius 5 litrus tepalo (jau > nekalbu kad tai butu 15 litru pas audi) ir man atstovas bandytu aiskint, > kad tai yra normalu, tai mane uz lioxos vairo matytu paskutini karta > gyvenime. > > "Dainiushas" wrote in message news:o9ms7k$fl9$2@trimpas.omnitel.net... > > stopūdovai ir lioxos user manuale rastum tą patį > > 3/7/2017 7:09 PM, ManXP rašė: >> Pabandyk internete paieskot, greitai rasi, kad litras tepalo ant 1000 KM >> tam varikliui pagal Audi yra normalu :) >> >