absoliuciai priesingai. slegiai ir apkrovos yra px nes dalys pagamintos kad tas jegas ir slegius atlaikyti. Va kas ne px yra aukstesnes kuro degimo temepraturos, kurios veikia metala ir laukui begant keiciasi jo pavirsiaus atsparumas del temperaturinio poveikio ir poto pradeda degti/kepti/trukineti ivairios dalys, tiek variklyje tiek ismetime ir tokiu budu variklis trumpiau tarnauja. Ir siaip matau kad varai visiskas nesamones, pats prisigalvojes ir praktikoje neisbandes (tas bajeris su 1litru skirtumu tai uzmuse) todel tavo postus reiktu ignoruoti. On 2017.03.08 09:38, dzonis wrote: > Sutik , kad dyzelyje kuro magistralė dirba kur kas aukštesniais > slėgiais, neskaitant , kad kompresija visai kita ir šansų ten kam nors > susipisti way daugiau. > > > "Arj" wrote in message news:o9obs2$oji$1@trimpas.omnitel.net... > > na, neskaitant DPF, tsfi visos tos pacios dalys irgi yra, ir irgi genda. > > "DK" parašė naujienų news:o9obcr$nvb$1@trimpas.omnitel.net... > > Na ir jei tu suskaičiuosi, kad dyzelis labiau apsimoka, nes nuo 250.000 > ridos jis pradeda atsipirkt, tai tada vertink ir tai, kad garantija jau > bus pasibaigusi, o tos dalys, kurios vadinasi purkštukais, DPF ir t.t. > vis dar bus automobilyje...