Tema: Re: Ar klausimas Passat vs A6 vertas būt keliamas?
Autorius: YZF
Data: 2017-03-18 17:00:56
absoliuciai priesingai. slegiai ir apkrovos yra px nes dalys pagamintos 
kad tas jegas ir slegius atlaikyti.

Va kas ne px yra aukstesnes kuro degimo temepraturos, kurios veikia 
metala ir laukui begant keiciasi jo pavirsiaus atsparumas del 
temperaturinio poveikio ir poto pradeda degti/kepti/trukineti ivairios 
dalys, tiek variklyje tiek ismetime ir tokiu budu variklis trumpiau 
tarnauja.

Ir siaip matau kad varai visiskas nesamones, pats prisigalvojes ir 
praktikoje neisbandes (tas bajeris su 1litru skirtumu tai uzmuse) todel 
tavo postus reiktu ignoruoti.


On 2017.03.08 09:38, dzonis wrote:
> Sutik , kad dyzelyje kuro magistralė dirba kur kas aukštesniais
> slėgiais, neskaitant , kad kompresija visai kita ir šansų ten kam nors
> susipisti way daugiau.
>
>
> "Arj"  wrote in message news:o9obs2$oji$1@trimpas.omnitel.net...
>
> na, neskaitant DPF, tsfi visos tos pacios dalys irgi yra, ir irgi genda.
>
> "DK"  parašė naujienų news:o9obcr$nvb$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Na ir jei tu suskaičiuosi, kad dyzelis labiau apsimoka, nes nuo 250.000
> ridos jis pradeda atsipirkt, tai tada vertink ir tai, kad garantija jau
> bus pasibaigusi, o tos dalys, kurios vadinasi purkštukais, DPF ir t.t.
> vis dar bus automobilyje...