taip pat variklis tyliau dirba pas dyzeli prie aukstu apsuku, nes tiesiog tu aukstu apsuku nedaug On 2017.03.08 10:13, Arj wrote: > nu dirba aukstesniais slegiais, bet ir pati magistrale storesnem > sienele. va visa sunkioji technika dyzeliai su analogiskais slegiais, ir > dirba desimtmeciais. > O ir ne viskas dyzelyj "sunkiau" dirba - va ismetimo temperatura pas > dyzeli zemesne = duslintuvas gyvena ilgiau. Saip geriau imta tas kuris > labiau patinka - abo stereoptipai jau senai buna kelis kartus pasikeite > I priesingus. pvz jei nori tylaus variklio - tiketina kad gali tekti imt > dyzeli - nes pas ji geresne izoliacija ideta ir mazau girdesis variklis. > Nors stereoptipai sako priesingai. > > "dzonis" parašė naujienų news:o9occ2$pb7$1@trimpas.omnitel.net... > > Sutik , kad dyzelyje kuro magistralė dirba kur kas aukštesniais slėgiais, > neskaitant , kad kompresija visai kita ir šansų ten kam nors susipisti way > daugiau. > >