jei ten dirbtu - kitur jauciu nebuciau net vaziaves, nes konkretu modeli jau buvau issirinkes, o autopliuse esantys neatitiko kriteriju. Palyginimui - Raimio uzklausiau apie galimybe perkant pas ji auto sutvarkyt trukumas pas juos - atsakymas "galim sutvarkyt ir duodam atliktiems darbams garantija, tik gali uztrukti 1-3 savaites del eiles priklausomai nuo kokius darbus daryt; ka daryt reiktu?". Pas molleri ukmerges gatvej - stovi prie konkrecios auto, rodai I konkrecius ibrezimus - gauni puse valandos paskaita apie tai kokie jie achujieni, kokie achujieni ju auto, kaip auto biznis vokietijoj ir lietuvoj veikia ir t.t. bet nieko I klausimo tema - nei terminu, nei $, nei zodzio apie garantijas, po pusvalandzio nutraukus paskaita ir bandant "imti uz ragu" - panasi dainele is pradziu. Nu kaip su tikejimo zodzio veikeju bandytum apie dieva pakalbeti - px is kurios puses klausi, gausi ta pati issamu atsakyma. "none" parašė naujienų news:oef6uu$tg$1@trimpas.omnitel.net... jo, skaitau ir galvoju "ant kiek" svarbu yra normalus darbuotojas. Praktiškai svarbiau nei normali mašina. Įtariu jei Raimis dirbtų Molleryje, tai važinėtum su VW :) On 2017-05-04 15:20, Arj wrote: > Po to Raimis is skodos kaip idealus pardavejas pasirode - visa info > suteike iskart, klausimus visus atsake konkreciai ir esmes, ikalbinet > nebande ir saip netrukde, makaronu nekabino. Nu ir oktavia atsirado > pasonej.