Tema: Re: pasivėžinau
Autorius: ROOTS
Data: 2017-05-08 16:36:42
man ten visiskas pravalas buvo ergonomika. Nav ekranas per zemai, labai 
ziauriai daug reik nuleist akis nuo kelio. Kondisino reguliaviams pacioj 
pacioj apacioj, tamsoj isvis neimanoma suprast kur ten ka reguliuot. Bet cia 
gal jei specialiai taip sumaiso kad butu kuo nepatogiau, jei nori 
atogiau  - imk renault.

"dDidzkis"  wrote in message news:oe9rjc$c4s$1@trimpas.omnitel.net...

autostradoj reiktų autopiloto ir 130 komfortiškas maksimumas sakyčiau.
kai autopilotą dar galima įsikomplektuot už papildomus pinigus
(didelius), tai komforto didesniam greičiui jau ne.
nu ir kol įsilaiduoji iki 130 su 66kw, 1.5dyzelis

daugiau px. kondiškė vėsina, valytuvai valo, radija/usb/mp3/bluetooth.




On 2017-05-02 13:31, none wrote:
> o kokie minusai išlindo? Įsivaizduoju, kad Dusterio pirkėjas turi būti
> ypatingai nereiklus, bet vis tiek kažkokie minusai turėjo išlįsti.
>
> Ir kas pas tave per variantas?
>
> On 2017-05-02 13:24, YZF wrote:
>> On 2017.05.02 10:20, dDidzkis wrote:
>>> praeitą sav su dusteriu iki prahos-berlyno per varšuvą
>>> per 4 dienas virš 2,4kkm, vidutinės gavosi 6.2ltr/100
>>> didelė kelio dalis važiuota 130-140kmh (nesiekia 3krpm)