o bet taciau galiniai isujungineja ne atbulini ijungus? On 2017.05.07 00:25, Audrius K. wrote: > On 2017-05-06 23:40, Dainiushas wrote: >> nu tai nx tokie parktronikai jei jie nuo tokių šūdų genda. > As tau rasau gamintojo poziuri. Greiciausia, aisku, buvo tiesiog > defektuotas parktronikas. Taciau kad buti tikram, kad parktronikas > defektuotas, jis tureto buti eksploatuotas gamintojo numatytoje > schemotechnikoje, o ne kazkokioje savavaliskoje modifikacijoje... :-) > Tai tada ir >> akumuliatorių keičiant gali sugest nes gi irgi įtampa dingsta, >> kibirkščiuoja :) > > Atjungiant kablio elektronikos deka itampa dingineja dazniau, negu kad > atjungiant akuma :-)) Gal, ten, pvz, parktronikai turi gauti kokia nors > "go sleep" komanda pries atjungiant ju valdymo itampa, o padavus itampa > gauti "wake up" komanda (ka gal padaro auto isjungimas rakteliu, o ne > tiesiog buti atjungta/ijunta... Gal ten taip grubiai atjungiant/ijungian > jie kiekviena karta kokia max galia isspinguliuoja :-))) ir del to po > pusmecio sudega :-) Aisku, cia mano tik teoriniai pamastymai, bet ka > gali zinoti :-)) O ir dileris nenori/neturi sito zinoti. Jam parasyta > aiskiai: parktronikai gali buti tik su kazkokiu xxx qem kablio bloku > eksploatuojami, ir viskas veiks gerai. O jei kazkas nupjove ir ikiso > rele i kazkuri parktroniku laida (ir dar klausimas, ar maitinimo. Gal > lengviau rado, pvz parktroniku cypiko ar ar kazkuri laida ir ji > pertraukineja), tai kokios dar gali buti garantijos gamintojo poziuriu??? > > Isivaizduok, tu pats parduodi koki nors irengini (pvz koki nors robota). > Vartotojas kazka sugalvoja, ir savo nuoziura papjausto ten viduje > laidukus, prijungineja jam patinkanciu ledu, kazka atjungia iterpdamas > elektriku naudojams reles i procesoriaus grandines (nupjausto takelius > nuo procesoraus koju ir nuo ten nuveda laidus i reles). Po menesio > sudega procesorius (del per dideliu talpumu, kuriuos sudaro prilituoti > papildomi ilgi laidai) Sutiksi keisti kaip garantini? Tyrinesi, ar > kazkuri papildomai vartotojo prijungta dalis turejo per didele talpa, ar > kazuris paildomas grazus ledas eme per didele srove ir todel sudege > procesorius ? Ar tiesio pasiusi toli toli: pats modifikavai, pats ir > atsakai. Garantiju nebera. > > Audrius K. > >> >> O apie kainas tai ten išvis geriau nekalbėt, nes su realiomis gamybos >> etc sąnaudomis jos IMHO neturi nieko bendro ir kainuoja tiek, kiek >> kažkam susisapnavo kad turi kainuoti. Na kaip X-Trail'o ABS daviklis už >> 480€ ar pečiuko ventiliatorius už 450. >> >> 5/6/2017 11:26 PM, Audrius K. rašė: >>> On 2017-05-06 20:40, Dainiushas wrote: >>>> tai bet primesk, dusteris su viskuo kainuoja jaučiu pigiau nei tribecos >>>> vien kuras. >>>> >>>> O apie parktronikus tai nusišnekėjote ponas labiau nei tas garantinis >>>> servisas... >>> >>> Pone, jus pats praleidote proga patyleti. Ideta kablio elektronika >>> KISASI i parktroniku darba - juos atjungia, kai yra prijungta priekaba. >>> Gamintojas garantiniam auto schemotechnikos keisti neleidzia. Ikista >>> pigi kablio elektronika parktronikus atjungia bilekaip. Kodel uz tai >>> turetu atsakyti gamintojas???? >>> Audrius K. >>> P.S. Subaru QEM kablys su elektronika kainuoja panasiai, kaip rimto >>> gamintojo kablys su elektonika (lyginau westfalia ir OEM, kaina ta >>> pati). Jei dejo ne originala, tai 90%, kad dejo pigia alternatyva - >>> lenkiska sh...da. Butu dejes kokia westfalia pas dileri - butu likusi >>> ir garantija parktronikams... man niekas nenaikino garantijos, kai dejau >>> pas dileri westfalia kabli su oem elektronika. ir priezastis buvo deti >>> westflalia todel, kad nuemus kabli nieko nesimato, o qem - lieka negrazi >>> skyle viduryje bamperio. >>> >>> Net jei tai buvo neoriginalus parktronikai, ideti pas dileri - kodel >>> dileris turetu atsakyti uz tu parktroniku darba, kai kazkas kitas >>> modifikavo tu parktoniku maitinima????? >>> >>>> >>>> 5/6/2017 11:34 AM, Audrius K. rašė: >>>>> On 2017-05-03 10:01, dDidzkis wrote: >>>>>> tai netaikau kad pigiau. yra pigesnių alternatyvų. >>>>>> Ramiai miegoti naktį ir nesukti galvos dėl gedimų remontų >>>>> >>>>> Nauja ir auto ir remontu nebuvimas - mazai koreliuoja... Deja. Ypac >>>>> kokio dusterio atveju. Garantuoju, as su savo 225tkm ir 390tkm >>>>> remontams >>>>> gaisiu maziau laiko... O esant remonto poreikiui man uztenka susukti >>>>> auto pardavusio serviso numeri ir sutarti laika. Jei butu poreikis - >>>>> duotu ir pakaitine auto... Ir bendrai - man naujos garantines ir >>>>> senesnes negarantines remontas skiriasi tik tuo, kad garantiniu atveju >>>>> negaudavau saskaitos (vienas kartas, perdaze priekini buferi, kurio >>>>> dazus sugadino plovykla su kazkokia neaiskia chemija ar per didelio >>>>> slegio kaercheriu), as buvau tikras, kad kalta plovykla, bet >>>>> perdaze be >>>>> klausimu garantinis.), dabar - gaunu. Tik kad tai super reti atvejai, >>>>> nebepamenu, kada tai buvo... Daug daznesnes tech prieziuros, uz jas >>>>> visada israso saskaita... :-) >>>>> >>>>> Tiesa, skirtingai nuo Lino, musu ofisas kaip ir neturejo problemu su >>>>> garantijomis. Gal todel, kad neiesko bereikalingu priekabiu ir >>>>> nekaltina garantinio, kai pats kazka pridaro - pvz uzdejus negamyklini >>>>> kabli su jo neasikia lenkiska elektronika garantuotai gali sukrusti >>>>> parktroniko daviklius ar dar kazka (del neteisingu atjungimu, del >>>>> perdideliu sroviu per auto reles ir t.t.) >>>>> >>>>> Audrius K. >>>>> >>>>> čia gal >>>>>> >>> >> >