Tema: Re: pasivėžinau
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-05-04 16:14:00
čia kaip TEO konsultantai, skambini sekmadienį ryte, sakai, kad 24/7 
dirbantis objektas be interneto, nusistebi kam jis sekmadienį ryte 
reikalingas, paskui patikslina, kad aga, matom gedimą, sprendimo laikas 
iki 24h.....ir atsisveikinant paklausia ar gali dar kuo nors padėti :D

5/4/2017 4:10 PM, Arj rašė:
> jei ten dirbtu - kitur jauciu nebuciau net vaziaves, nes konkretu modeli
> jau buvau issirinkes, o autopliuse esantys neatitiko kriteriju.
> Palyginimui - Raimio uzklausiau apie galimybe perkant pas ji auto
> sutvarkyt trukumas pas juos - atsakymas "galim sutvarkyt ir duodam
> atliktiems darbams garantija, tik gali uztrukti 1-3 savaites del eiles
> priklausomai nuo kokius darbus daryt; ka daryt reiktu?". Pas molleri
> ukmerges gatvej - stovi prie konkrecios auto, rodai I konkrecius
> ibrezimus - gauni puse valandos paskaita apie tai kokie jie achujieni,
> kokie achujieni ju auto, kaip auto biznis vokietijoj ir lietuvoj veikia
> ir t.t. bet nieko I klausimo tema - nei terminu, nei $, nei zodzio apie
> garantijas, po pusvalandzio nutraukus paskaita ir bandant "imti uz ragu"
> - panasi dainele is pradziu. Nu kaip su tikejimo zodzio veikeju bandytum
> apie dieva pakalbeti - px is kurios puses klausi, gausi ta pati issamu
> atsakyma.
>
> "none"  parašė naujienų news:oef6uu$tg$1@trimpas.omnitel.net...
>
> jo, skaitau ir galvoju "ant kiek" svarbu yra normalus darbuotojas.
> Praktiškai svarbiau nei normali mašina. Įtariu jei Raimis dirbtų
> Molleryje, tai važinėtum su VW :)
>
> On 2017-05-04 15:20, Arj wrote:
>> Po to Raimis is skodos kaip idealus pardavejas pasirode - visa info
>> suteike iskart, klausimus visus atsake konkreciai ir esmes, ikalbinet
>> nebande ir saip netrukde, makaronu nekabino. Nu ir oktavia atsirado
>> pasonej.
>