Jo , dėžistai rulina. Paklausus ar gali XC90 tepalą su 90K rida dėžės pakeisti , pasakė jei gerai važiuoja tai nekeisk. Nu vat klientūrą sau ateičiai bando užsitikrinti. Lygiai taip pat atvažiavus su hidraulinio valdymo problemomis - siūlo lupti ir paberti visą dėžę už brangiai. "Lapinas" wrote in message news:og0peu$j7h$1@trimpas.omnitel.net... Lock up vožtuvą keist, fiškę prie hidrobloko. Gal dar pūslę restauruot. Remontuot reikia, nes neremontavus sudegs dėžė, tepalų keitimas nepadės. Nemėtyk pinigų diagnostikoms o varyk tiesiai pas dėžistus. Kaune Ipolitas, Mikolia, Daivanta, Vilniuj - nežinau. "Nevkurse" <nevkurse@mail.com> wrote in message news:og0p2p$iou$1@trimpas.omnitel.net... > Isedau siandien po pusmecio pertraukos pralekt i 'po akim esanti' MB CLK > 320 (W209) ir pirma mintis 'blet, kas su deze???'. Smagiau startuojant is > pirmos i antra kai perjungineja, tai trukteli taip, kad net ESP mirktelejo > pora kartu, kiti begiai jungiais graziai. Stojant analogiskai - viskas > grazu, iki pilno sustojimo - paciu paskutiniu momentu trukteli, toks > neblogas spyris i sikna. Jei pajudet visiskai pencininko rezimu ir sustot > taip pat - arba nesijaucia trukciojimo, arba labai silpnas. Cia dezei ata? > Ar varyt tepala keist ir galima tiketis, kad bus ok? Auto 2003 metu, > pravaziavus ~150kkm, tepalai dezej garantuotai nekeisti niekad. Ble, kaip > uzpisa seni diedai su savo suvokimu apie auto prieziura :/ > Is karto ir klausimas - kur Vilniuj nuvaryt ta mersa dezes diagnostikai, > tepalu keitimu?