nu tai kad važiuoja ta dėžė, viskas su ja OK. Ir važiuos panašu ilgai dar. On 5/24/2017 10:09 AM, Kesha wrote: >> kokioje tokioje? Tai frikcionai ant to ir yra, kad dildami darytų >> darbą. Ir turi jie atitinkamą resursą, kurio prie tokių ridų dar būna >> likę. > > Tokioje, tai kaip paminėjai "tepalas kaip iš dyzelinio variklio buvo", > iš ko seka, kad bėdos ten jau rimtos ir tepalų keitimas kaip mirusiam > klizma... ji ir su senais beveik tiek pat pravažiuotų, kaip ir dapylus > naujų tepalų, nu teoriškai su naujais vos daugiau... > >> O nekeičiant tepalo tomis šiukšlėmis užsikiš kas nors kitas ir nusineš >> paskui save visą dėžę. > > tokia dėžę jau reikia berti dalimis ir valyti, taisyti ir pan. > >> Gi jau išdiskutuota, va BNW rašo, dėžės tepalas LifeTime. O vat dėžes >> gaminantis ZF sako, 120kkm arba 8 metai. Kuo labiau verta tikėt? :) > > dėl diskusijų njuvsuose, tai čia pralinksminai :) > dažniausiai kiekvienas savo "tiesas" čia paberia (kaip ir dabar beje) ir > tiek :) > O dėl ZF'o, tai dabar rašo, kad 100k ir 8 metai rekomenduojamas, bet čia > tipo universalus rekomendas, nes šiaip mini, kad priklauso nuo važiavimo > stiliaus ir pan. Ir IMHO tas tepalų keitimas daugiau įsitikinimui, kad > ar greit dėžei pyzdec ar dar ne, patys gi rašo, kad jei senas tepalas > fui koks, tai kreipkitės į service, o jei švarus, tai pakeičiat filtrus > tarpines ir užpilat naujo. T.y. gaunais kaip profilaktika patikrinimas. > O bemsas ir kiti gamintojai nesiparina, nes jei suges garantiniu, > pakeis, jei po - klientas susimokės. > >> On 5/24/2017 9:43 AM, Kesha wrote: >>>> nu tai dėžėj dahuja frikcinių elementų kurie dyla ir visai tai eina >>>> tepalan. Aisin'as vulgaris Volvoj, 120kkm - tai tepalas kaip iš >>>> dyzelinio variklio buvo. >>> >>> Tai tipo tokioje dėžėje, pakeitus tepalus, toliau jau bus ledas? >>> Manau, kad nifiga, nes jei jau ten toks tepalas, tai ir kitos bėdos už >>> slenksčio laukia ;)