drožlių nereikia tepale.. Užtektinai juos uzteršia dulkės nuo naturaliai besidėvinčiu frikcionų. Tai nepatinka hidroblokui : pradeda kimstis kanalai, vožtuvėliai , mazėja tepalo slegis. Mažejant slegiui ima daugiau prabuksuoti frikcionai, visas procesas įgauna pagreitį. "Kesha" <kestas@takas.lt> wrote in message news:og0t8f$n3v$1@trimpas.omnitel.net... >> Jo , dėžistai rulina. Paklausus ar gali XC90 tepalą su 90K rida dėžės >> pakeisti , pasakė jei gerai važiuoja tai nekeisk. > > O kas dėžėse gali atsitikt su tepalu, jei dėžė normali, nes jei jau ten > kažkas susimalė ir atsiranda drožlių, tai keisk nekeitęs, bus kabzdiec > vistiek. Su dėžėm IMHO reikia važiuot, kol kas įtartino atsiranda, tada > jau lupt, taisyt ir pan., o tepalai, tai svarbu, kad jų ten būtų tinkamas > kiekis, nes nelabai jie ten kardinaliai prastėja. > Variklyje tai jau visai kas kitką, ten kaip ir vyksta mainai su kuru ir jo > degimo produktais, blogindami jo savybes. > >> Nu vat >> klientūrą sau ateičiai bando užsitikrinti. Lygiai taip pat atvažiavus su >> hidraulinio valdymo problemomis - siūlo lupti ir paberti visą dėžę už >> brangiai.