O tai kaip su ta ekologija gali but blogai? Esant EGR, variklis maitinamas (tam tikrais momentais) kuro, oro ir degesiu misiniu, o kai ner EGR, misinys tik is kuro ir oro? Aisku, kad kuro ir oro misinys efektyvaiu ir geriau dega, negu kuro, oro ir dar bbz ko misinys. As esu uz tai, kad kol veikia EGR, lai veikia. Kai sugedo, jei yra galimybe netaisyti jo, mesti ji lauk. Ir dar isiurbimo kolektoriu isvalyt. Yra varikliu, kur EGR atjungimas turi salutini efekta - ilgiau syla variklis, ko pasekoje per salcius salta salone. Toks, pvz., yra Peugeot 407 1,6 HDI (nepamenu kiek kW). Nors siaip, tu cia beveik religini klausima uzdavei. Tuoj ateis auto naciai beigi giliai tikintys inzinieriu genijumi mechaniniai fanatikai ir paskys, kad jei automobilis buvo toks sukurtas, tai tik toks turi ir pabaigti savo dienas. Todel marsh pirkti naujo EGR'o. On 2017-06-08 14:28, ostapas wrote: > kas kur kaip kodėl? Smarkiai tę su ekologija būna blogeu po to? >