EGR yra skirtas sumažinti temperatūrai degimo kameroje, ko pasekoje mažėja azoto oksidų (NOx) išmetimo dujose. "Glušinimo" Pliusai: -Sumažėja suodžių Minusai: -Padaugėja NOx išmetimo dujose -Dideja temperatūra degimo kameroje, kas neigiamai gali paveiki tam tikrus mazgus, kaip vožtuvai ir t.t. -ECU pamatęs, kad nevyksta dujų recirkuliacija gali išmesti klaidą skydelyje. -Kadangi užaklinta ir nevyksta recirkuliacija, tai suodžiais gali dar labiau apsinešti EGR prieigos ir dar labiau viskas pablogėja. Šiap šitas komponentas nėra labai sudėtingas ar brangus ir nematau prasmės to viso glušinomo. Jei sugedo ar užsikimšo, tai paprasčiausiai ir teisingiausia tiesiog pakeisti kitu arba išvalyti. > kas kur kaip kodėl? Smarkiai tę su ekologija būna blogeu po to? >