Tema: Re: egr glušinimas
Autorius: dz
Data: 2017-06-08 16:45:23
butu keleivinis gal, dabar statybini suda veziot px

"Satrapas"  wrote in message news:ohbism$od6$1@trimpas.omnitel.net...

tokiem vagonam ira privaloma veikianti webasta :)

"dz" <failmail@gmail.com> wrote in message
news:ohbfe4$kp7$1@trimpas.omnitel.net...
> jo pas mane su atjungtu egr vw t5 syla ilgai, net pasikeiciau termostata 
> be tas pats, siaip silumos uztenka, bet lyginat su kitom masinom tai 
> uzsyla gal 5x ilgiau
>
> "E.D"  wrote in message news:ohbe8r$jen$1@trimpas.omnitel.net...
>
> O tai kaip su ta ekologija gali but blogai? Esant EGR, variklis
> maitinamas (tam tikrais momentais) kuro, oro ir degesiu misiniu, o kai
> ner EGR, misinys tik is kuro ir oro? Aisku, kad kuro ir oro misinys
> efektyvaiu ir geriau dega, negu kuro, oro ir dar bbz ko misinys.
> As esu uz tai, kad kol veikia EGR, lai veikia. Kai sugedo, jei yra
> galimybe netaisyti jo, mesti ji lauk. Ir dar isiurbimo kolektoriu isvalyt.
> Yra varikliu, kur EGR atjungimas turi salutini efekta - ilgiau syla
> variklis, ko pasekoje per salcius salta salone. Toks, pvz., yra Peugeot
> 407 1,6 HDI (nepamenu kiek kW).
>
> Nors siaip, tu cia beveik religini klausima uzdavei.
> Tuoj ateis auto naciai beigi giliai tikintys inzinieriu genijumi
> mechaniniai fanatikai ir paskys, kad jei automobilis buvo toks sukurtas,
> tai tik toks turi ir pabaigti savo dienas. Todel marsh pirkti naujo EGR'o.
>
> On 2017-06-08 14:28, ostapas wrote:
>> kas kur kaip kodėl? Smarkiai tę su ekologija būna blogeu po to?
>>
>