butu keleivinis gal, dabar statybini suda veziot px "Satrapas" wrote in message news:ohbism$od6$1@trimpas.omnitel.net... tokiem vagonam ira privaloma veikianti webasta :) "dz" <failmail@gmail.com> wrote in message news:ohbfe4$kp7$1@trimpas.omnitel.net... > jo pas mane su atjungtu egr vw t5 syla ilgai, net pasikeiciau termostata > be tas pats, siaip silumos uztenka, bet lyginat su kitom masinom tai > uzsyla gal 5x ilgiau > > "E.D" wrote in message news:ohbe8r$jen$1@trimpas.omnitel.net... > > O tai kaip su ta ekologija gali but blogai? Esant EGR, variklis > maitinamas (tam tikrais momentais) kuro, oro ir degesiu misiniu, o kai > ner EGR, misinys tik is kuro ir oro? Aisku, kad kuro ir oro misinys > efektyvaiu ir geriau dega, negu kuro, oro ir dar bbz ko misinys. > As esu uz tai, kad kol veikia EGR, lai veikia. Kai sugedo, jei yra > galimybe netaisyti jo, mesti ji lauk. Ir dar isiurbimo kolektoriu isvalyt. > Yra varikliu, kur EGR atjungimas turi salutini efekta - ilgiau syla > variklis, ko pasekoje per salcius salta salone. Toks, pvz., yra Peugeot > 407 1,6 HDI (nepamenu kiek kW). > > Nors siaip, tu cia beveik religini klausima uzdavei. > Tuoj ateis auto naciai beigi giliai tikintys inzinieriu genijumi > mechaniniai fanatikai ir paskys, kad jei automobilis buvo toks sukurtas, > tai tik toks turi ir pabaigti savo dienas. Todel marsh pirkti naujo EGR'o. > > On 2017-06-08 14:28, ostapas wrote: >> kas kur kaip kodėl? Smarkiai tę su ekologija būna blogeu po to? >> >