Siaip, tai taip, zmones vengia tu 130kW D4D varikliu ir, ko gero, ne veltui. Renkantis 100 kW varianta, be viso kito naudinga pasidairyt varianto be DPF. Nustatyti ar gamykliskai ne/numatytas DPF lengviausia yra pakelys kapoto dangti. Ant vamzdzio vietoje, kuri apibraukta raudonai prisegtame paveiksle, prie sieneles ne/buna bakelis. JEi bakelis yra, tai ir DPF yra. On 2017-09-18 16:01, Velnias wrote: > 1. Corolla Verso dyzelio automato negausi, tik benzą robotą (ir tas > labai retas). Naujesnė Verso yra dyzelis su normaliu automatu (ne > robotu), bet biudžetą reiktų bent 2000€ didinti. > 2. Pats D-CAT variklis mechaniškai nėra blogai. Jo tik purkštukai kai > sugenda, kaina ~400€ vnt ir keisti reikia praktiškai visus iš karto. Bet > turiu keletą pavyzdžių, kur LT nuvažiavo 100.000 km (bendra mašinos rida > ~300.000) ir jie dar nesugedo. > 3. Corolla Verso jei ne pirmųjų gamybos metų dyzelių pasirinkimai du - > 2.2 D4D 100 kW ir 2.2 D-CAT 130 kW. Abu su grandine, ir laiko ji panašu > neblogai, keisti netenka. Sankabą su smagračiu gali tekti pasikeisti, > bet tas galioja turbūt visiems šiuolaikiniams dyzeliams. Dar kuro bako > kažkuri vieta berods prarūdija ir šrote neina gauti. Bet irgi sėkmės > reikalas, gal jei mašina iš kokios Italijos ar pietų Prancūzijos šitas > procesas vėliau nutinka. > 4. Man Corolla Verso atrodo neblogas pasirinkimas. Jei būtinai reikia > dyzelio automato, tada Touranas vienas iš nedaugelio svarstytinų variantų. > > > "ramunas" wrote in message news:opoasv$16n$1@trimpas.omnitel.net... > > vis dar neissirenku masinos. MB B klases atmeciau. Dabar apsistojes ties > %subj% modeliais. > > 1. Apie DSG teko pasiskaityti blogu atsiliepimu, o kaip toyotos automatai ? > 2. Teko nugirsti, kad toyotos D-CAT varikliai yra blogai. > 3. koki varikli rinktis siems auto ? Ko vengti ? > 4. Ir aplamai kas dar blogo juose yra ir ar reiktu vengti ar geras > pasirinkimas ? Kaina turetu buti iki 5kEu.