Su 130kw atvažinėjau 6 metus/170kkm (110->280k). Buvo poros purkštukų varines tarpines pramušę (remontas 100-200 ribose). Na ir guminę oro šlangos tarpinę į turbiną įtraukė. Kuras buvo tik iš statoilo, niekas nesikišo. 2017.09.19 10:10, Tomas rašė: > daugumoj del urban mitu. 100kw problema galvos/tarpines, 130kw > purkstukai, ypac kai kokio marmalo pigaus pripila. > santykis gedimu panasus, rinkciausi tikrai 130kw del zymiai gyvesnio > motoro. > > "E.D" parašė naujienų news:opojc5$9eb$1@trimpas.omnitel.net... > > Siaip, tai taip, zmones vengia tu 130kW D4D varikliu ir, ko gero, ne > veltui. > Renkantis 100 kW varianta, be viso kito naudinga pasidairyt varianto be > DPF. Nustatyti ar gamykliskai ne/numatytas DPF lengviausia yra pakelys > kapoto dangti. Ant vamzdzio vietoje, kuri apibraukta raudonai prisegtame > paveiksle, prie sieneles ne/buna bakelis. JEi bakelis yra, tai ir DPF yra. > > On 2017-09-18 16:01, Velnias wrote: >> 1. Corolla Verso dyzelio automato negausi, tik benzą robotą (ir tas >> labai retas). Naujesnė Verso yra dyzelis su normaliu automatu (ne >> robotu), bet biudžetą reiktų bent 2000€ didinti. >> 2. Pats D-CAT variklis mechaniškai nėra blogai. Jo tik purkštukai kai >> sugenda, kaina ~400€ vnt ir keisti reikia praktiškai visus iš karto. Bet >> turiu keletą pavyzdžių, kur LT nuvažiavo 100.000 km (bendra mašinos rida >> ~300.000) ir jie dar nesugedo. >> 3. Corolla Verso jei ne pirmųjų gamybos metų dyzelių pasirinkimai du - >> 2.2 D4D 100 kW ir 2.2 D-CAT 130 kW. Abu su grandine, ir laiko ji panašu >> neblogai, keisti netenka. Sankabą su smagračiu gali tekti pasikeisti, >> bet tas galioja turbūt visiems šiuolaikiniams dyzeliams. Dar kuro bako >> kažkuri vieta berods prarūdija ir šrote neina gauti. Bet irgi sėkmės >> reikalas, gal jei mašina iš kokios Italijos ar pietų Prancūzijos šitas >> procesas vėliau nutinka. >> 4. Man Corolla Verso atrodo neblogas pasirinkimas. Jei būtinai reikia >> dyzelio automato, tada Touranas vienas iš nedaugelio svarstytinų >> variantų. >> >> >> "ramunas" wrote in message news:opoasv$16n$1@trimpas.omnitel.net... >> >> vis dar neissirenku masinos. MB B klases atmeciau. Dabar apsistojes ties >> %subj% modeliais. >> >> 1. Apie DSG teko pasiskaityti blogu atsiliepimu, o kaip toyotos >> automatai ? >> 2. Teko nugirsti, kad toyotos D-CAT varikliai yra blogai. >> 3. koki varikli rinktis siems auto ? Ko vengti ? >> 4. Ir aplamai kas dar blogo juose yra ir ar reiktu vengti ar geras >> pasirinkimas ? Kaina turetu buti iki 5kEu. >