Galines stojkes ne tiek trukdo, kiek priekines stojkes. Vat jos matomuma mazina labai stipriai (sankryzose sukant i kaire reikia atidziau dairytis pesciuju), bet tai turbut visu tu laiku vienaturiu beda. "Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote: > man svogerkos corola verso teko vairuoti. baisiai nervuoja gale stoikes, > daug vaizdo uzstoja. gan didelis nematomas kampas gaunasi. galinio vaizdo > kamera gal kiek kompensuotu sitai. > Kurmis > "E.D" <bus@kai.reikes> wrote in message > news:opok0i$a0a$1@trimpas.omnitel.net... > > Dar teko kazkada lyginti Corolla Verso ir Touran. > > Tai apart keistu skydelio spalvu, man Toyotos salonas priimtinesnis, nes: > > - priekinins stiklas yra toliau nuo vairuotojo ir tai sudaro didesnes > > erdves pojuti. > > - salonas yra kiek platesnis. > > - Salono medziagos tu paciu metu Toyotos geriau issilaikiusios buna. > > > > O kas del vaziavimo, tai kibiriukai kaip kibiriukai. > > Seniau tureta 2004m Coorlla Verso buvo tylesn?, nes variklis buvo su > > dirzu. Ir taip juntamai. > > > > On 2017-09-18 16:01, Velnias wrote: > >> 1. Corolla Verso dyzelio automato negausi, tik benz? robot? (ir tas labai > >> retas). Naujesn? Verso yra dyzelis su normaliu automatu (ne robotu), bet > >> biud?et? reikt? bent 2000? didinti. > >> 2. Pats D-CAT variklis mechani?kai n?ra blogai. Jo tik purk?tukai kai > >> sugenda, kaina ~400? vnt ir keisti reikia prakti?kai visus i? karto. Bet > >> turiu kelet? pavyzd?i?, kur LT nuva?iavo 100.000 km (bendra ma?inos rida > >> ~300.000) ir jie dar nesugedo. > >> 3. Corolla Verso jei ne pirm?j? gamybos met? dyzeli? pasirinkimai du - > >> 2.2 D4D 100 kW ir 2.2 D-CAT 130 kW. Abu su grandine, ir laiko ji pana?u > >> neblogai, keisti netenka. Sankab? su smagra?iu gali tekti pasikeisti, bet > >> tas galioja turb