Apie 85 kW / 100 kW D4D vienas dyzelistas pasakoja, kad problema yra purkštukų tarpinės, kurios su laiku susidėvi, privaro salerkos kur nereikia, ir tada jau būna galvos, tarpinės ir t.t. Jas ten ir pagal manualą kas kažkiek km reikia keisti, ko niekas nedaro. Nusipirkus ir pakeitus tolimesnių problemų galima išvengti. D-CAT tos problemos neturi, kitokia konstrukcija. "Tomas" wrote in message news:opqfu4$rjs$1@trimpas.omnitel.net... daugumoj del urban mitu. 100kw problema galvos/tarpines, 130kw purkstukai, ypac kai kokio marmalo pigaus pripila. santykis gedimu panasus, rinkciausi tikrai 130kw del zymiai gyvesnio motoro. "E.D" parašė naujienų news:opojc5$9eb$1@trimpas.omnitel.net... Siaip, tai taip, zmones vengia tu 130kW D4D varikliu ir, ko gero, ne veltui. Renkantis 100 kW varianta, be viso kito naudinga pasidairyt varianto be DPF. Nustatyti ar gamykliskai ne/numatytas DPF lengviausia yra pakelys kapoto dangti. Ant vamzdzio vietoje, kuri apibraukta raudonai prisegtame paveiksle, prie sieneles ne/buna bakelis. JEi bakelis yra, tai ir DPF yra. On 2017-09-18 16:01, Velnias wrote: > 1. Corolla Verso dyzelio automato negausi, tik benzą robotą (ir tas > labai retas). Naujesnė Verso yra dyzelis su normaliu automatu (ne > robotu), bet biudžetą reiktų bent 2000€ didinti. > 2. Pats D-CAT variklis mechaniškai nėra blogai. Jo tik purkštukai kai > sugenda, kaina ~400€ vnt ir keisti reikia praktiškai visus iš karto. Bet > turiu keletą pavyzdžių, kur LT nuvažiavo 100.000 km (bendra mašinos rida > ~300.000) ir jie dar nesugedo. > 3. Corolla Verso jei ne pirmųjų gamybos metų dyzelių pasirinkimai du - > 2.2 D4D 100 kW ir 2.2 D-CAT 130 kW. Abu su grandine, ir laiko ji panašu > neblogai, keisti netenka. Sankabą su smagračiu gali tekti pasikeisti, > bet tas galioja turbūt visiems šiuolaikiniams dyzeliams. Dar kuro bako > kažkuri vieta berods prarūdija ir šrote neina gauti. Bet irgi sėkmės > reikalas, gal jei mašina iš kokios Italijos ar pietų Prancūzijos šitas > procesas vėliau nutinka. > 4. Man Corolla Verso atrodo neblogas pasirinkimas. Jei būtinai reikia > dyzelio automato, tada Touranas vienas iš nedaugelio svarstytinų variantų. > > > "ramunas" wrote in message news:opoasv$16n$1@trimpas.omnitel.net... > > vis dar neissirenku masinos. MB B klases atmeciau. Dabar apsistojes ties > %subj% modeliais. > > 1. Apie DSG teko pasiskaityti blogu atsiliepimu, o kaip toyotos automatai > ? > 2. Teko nugirsti, kad toyotos D-CAT varikliai yra blogai. > 3. koki varikli rinktis siems auto ? Ko vengti ? > 4. Ir aplamai kas dar blogo juose yra ir ar reiktu vengti ar geras > pasirinkimas ? Kaina turetu buti iki 5kEu.