Jei krovimas kontroliuojamas, kad nebutu virsyta 14,4 krovimo itampa tai gali krauti didele srove ir akumuliatoriui dzin (jei visos celes gyvos), tai aisku negalioja transformatoriniams gaidziams. Kraunu akumus 24,3A srove ir nei kaista nei kas blogo darosi, aisku rimtu automatiniu pakroveju. Turejau su viena uztrumpinta cele, tai tas bande kaisti. Avariniams kurimams naudoju akumuliatoriu, kuri nauja pirkau pries 7 metus (naudojamas daznai), tai pries tai tureta su transformatoriniu gaidziu isviriau per metus tokio naudojimo, o sitas jau pradejo praradineti startine srove, bet dar gyvas. Rezimas krovimo ir naudojimo tas pats. Taigi transformatorinis gaidys per metus papjove, o elektroninis kroviklis leido dagyventi akumui iki normalios senatves. Isvados, manau, kad daugiau nei akivaizdzios. Akumas toks pats keistas i toki pati. markatas "Rombas" <nera@gmail.com> wrote in message news:os9oji$kpb$1@trimpas.omnitel.net... > Krovimo srovę dar pareguliuoja krovikliai, ypač gudresni. Svarbu, kad > nekaista/kitų anomalijų nevyksta ir srovė daugmaž stabili. Gudrus > kroviklis krovimo pabaigoje irgi gali sumažinti srovę. > > Generatoriaus vardinė srovė dešimtimis kartų didesnė, bet kiek duos jis > „ant laisvų“ konkrečiu atveju, tai neaišku. Normaliai kraunasi normaliai > važiuojant. Šiaip sveikiausia krauti nedidele srove (lyginant su Ah > skaičiumi), bet paprastai važiuojam per trumpai, kad galėtume sau leisti > tokį dalyką (nespės pasikrauti). > >> tik pradeju krauti - rode ~0.5A krovimo srove. po 20min - rode ~2A, po >> 12h - ~2A. cia gerai ar blogai??? >> >> o kitas klausimas atviras - kiek paduoda auto generas i akuma esant >> laisvom apsukom, ir kiek pasiima akumas? 2.4 Accord. > >