ir kas? jis nekrauna? Jis krauna taip paat puikiai tik leciau On 2017.10.23 11:47, markatas wrote: > Bet bendruoju atveju pas mus pagrinde pardavinejamas sh, kurio vidine schema > trodo taip - saugiklis ant iejimo arba isejimo (net ne ir), transformatorius > su keliomis antrines apvijos atsakomis nuvestomis i jungikli, diodu tiltas > (be sroves atsargos) ir ampermetras, ai dar indikacines lemputes viena arba > dvi, nes jis pyyygus ir nx pirkti kazka uz brangiau bet normaliai pagaminto. > > markatas > > "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message > news:osin0p$8t5$1@trimpas.omnitel.net... >> nori prodysiu krovika su dideliu trafu ir procesorium reguliuojama srove? >> kaip ir nori parodysiu trafa tam procesorinam ðûdely >> kodel einhelis gali puikiai atlieka jam skirta funkcija neiaðkinsiu zmogui >> nezinncaim kas yra trafas. >> >> On 2017.10.19 23:09, markatas wrote: >>> Tramsformatorinis tai gaiduva, kurioje stovi didelis transformatorius, >>> kurio antrines apvijas perjungineji ir gauni krovimo srove (aisku >>> islyginta per diodu tilteli, kuris gerai jei svariai dirba, o ne koks >>> diodas prakaltas nuo starterio sukinejimu), kur nekontroliuojama nei >>> srove (psiaudo kontrole keliant isejino itampa, ir tikimasi, kad ji per >>> daug nesukils, nes akumuliatorius duos tinkama apkrova), o elektroniniame >>> procesorius kontroliuoja ir atiduodama itampa ir maksimalia atiduodama >>> srove. Elektroninis - ismanusis. Ir niekas manes neitikins, kad koks >>> einhel transformatorinis gaidys neturintis itampos virsutines ribos >>> kontroles gali stoveti ant vienos lentynos su mikroprocesoriniu >>> krovikliu. >>> >>> markatas >>> >>> 2017.10.19 21:42, Vaidas raðë: >>>> Gal gali detalizuoti kas tai per daiktas "transformatorinis kroviklis" >>>> ir kas "elektroninis"? >>>> >>>> Vaidas >>>> >>>> On 10/19/2017 12:04 PM, markatas wrote: >>>>> Jei krovimas kontroliuojamas, kad nebutu virsyta 14,4 krovimo itampa >>>>> tai >>>>> gali krauti didele srove ir akumuliatoriui dzin (jei visos celes >>>>> gyvos), tai >>>>> aisku negalioja transformatoriniams gaidziams. Kraunu akumus 24,3A >>>>> srove ir >>>>> nei kaista nei kas blogo darosi, aisku rimtu automatiniu pakroveju. >>>>> Turejau >>>>> su viena uztrumpinta cele, tai tas bande kaisti. Avariniams kurimams >>>>> naudoju >>>>> akumuliatoriu, kuri nauja pirkau pries 7 metus (naudojamas daznai), tai >>>>> pries tai tureta su transformatoriniu gaidziu isviriau per metus tokio >>>>> naudojimo, o sitas jau pradejo praradineti startine srove, bet dar >>>>> gyvas. >>>>> Rezimas krovimo ir naudojimo tas pats. Taigi transformatorinis gaidys >>>>> per >>>>> metus papjove, o elektroninis kroviklis leido dagyventi akumui iki >>>>> normalios >>>>> senatves. Isvados, manau, kad daugiau nei akivaizdzios. Akumas toks >>>>> pats >>>>> keistas i toki pati. >>>>> >>>>> markatas >>>>> >>>>> "Rombas" <nera@gmail.com> wrote in message >>>>> news:os9oji$kpb$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Krovimo srov¿ dar pareguliuoja krovikliai, ypa? gudresni. Svarbu, kad >>>>>> nekaista/kit¸ anomalij¸ nevyksta ir srov? daugma? stabili. Gudrus >>>>>> kroviklis krovimo pabaigoje irgi gali suma?inti srov¿. >>>>>> >>>>>> Generatoriaus vardin? srov? de?imtimis kart¸ didesn?, bet kiek duos >>>>>> jis >>>>>> „ant laisv¸“ konkre?iu atveju, tai neai?ku. Normaliai kraunasi >>>>>> normaliai >>>>>> va?iuojant. ?iaip sveikiausia krauti nedidele srove (lyginant su Ah >>>>>> skai?iumi), bet paprastai va?iuojam per trumpai, kad gal?tume sau >>>>>> leisti >>>>>> tok? dalyk? (nesp?s pasikrauti). >>>>>> >>>>>>> tik pradeju krauti - rode ~0.5A krovimo srove. po 20min - rode ~2A, >>>>>>> po >>>>>>> 12h - ~2A. cia gerai ar blogai??? >>>>>>> >>>>>>> o kitas klausimas atviras - kiek paduoda auto generas i akuma esant >>>>>>> laisvom apsukom, ir kiek pasiima akumas? 2.4 Accord. >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> > >