Tema: Re: Akumuliatoriaus krovimo amperai
Autorius: Signalizacija
Data: 2017-10-23 18:45:13
ir kas? jis nekrauna? Jis krauna taip paat puikiai tik leciau

On 2017.10.23 11:47, markatas wrote:
> Bet bendruoju atveju pas mus pagrinde pardavinejamas sh, kurio vidine schema
> trodo taip - saugiklis ant iejimo arba isejimo (net ne ir), transformatorius
> su keliomis antrines apvijos atsakomis nuvestomis i jungikli, diodu tiltas
> (be sroves atsargos) ir ampermetras, ai dar indikacines lemputes viena arba
> dvi, nes jis pyyygus ir nx pirkti kazka uz brangiau bet normaliai pagaminto.
> 
> markatas
> 
> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
> news:osin0p$8t5$1@trimpas.omnitel.net...
>> nori prodysiu krovika su dideliu trafu ir procesorium reguliuojama srove?
>> kaip ir nori parodysiu trafa tam procesorinam ðûdely
>> kodel einhelis gali puikiai atlieka jam skirta funkcija neiaðkinsiu zmogui
>> nezinncaim kas yra trafas.
>>
>> On 2017.10.19 23:09, markatas wrote:
>>> Tramsformatorinis tai gaiduva, kurioje stovi didelis transformatorius,
>>> kurio antrines apvijas perjungineji ir gauni krovimo srove (aisku
>>> islyginta per diodu tilteli, kuris gerai jei svariai dirba, o ne koks
>>> diodas prakaltas nuo starterio sukinejimu), kur nekontroliuojama nei
>>> srove (psiaudo kontrole keliant isejino itampa, ir tikimasi, kad ji per
>>> daug nesukils, nes akumuliatorius duos tinkama apkrova), o elektroniniame
>>> procesorius kontroliuoja ir atiduodama itampa ir maksimalia atiduodama
>>> srove. Elektroninis - ismanusis. Ir niekas manes neitikins, kad koks
>>> einhel transformatorinis gaidys neturintis itampos virsutines ribos
>>> kontroles gali stoveti ant vienos lentynos su mikroprocesoriniu
>>> krovikliu.
>>>
>>> markatas
>>>
>>> 2017.10.19 21:42, Vaidas raðë:
>>>> Gal gali detalizuoti kas tai per daiktas "transformatorinis kroviklis"
>>>> ir kas "elektroninis"?
>>>>
>>>> Vaidas
>>>>
>>>> On 10/19/2017 12:04 PM, markatas wrote:
>>>>> Jei krovimas kontroliuojamas, kad nebutu virsyta 14,4 krovimo itampa
>>>>> tai
>>>>> gali krauti didele srove ir akumuliatoriui dzin (jei visos celes
>>>>> gyvos), tai
>>>>> aisku negalioja transformatoriniams gaidziams. Kraunu akumus 24,3A
>>>>> srove ir
>>>>> nei kaista nei kas blogo darosi, aisku rimtu automatiniu pakroveju.
>>>>> Turejau
>>>>> su viena uztrumpinta cele, tai tas bande kaisti. Avariniams kurimams
>>>>> naudoju
>>>>> akumuliatoriu, kuri nauja pirkau pries 7 metus (naudojamas daznai), tai
>>>>> pries tai tureta su transformatoriniu gaidziu isviriau per metus tokio
>>>>> naudojimo, o sitas jau pradejo praradineti startine srove, bet dar
>>>>> gyvas.
>>>>> Rezimas krovimo ir naudojimo tas pats. Taigi transformatorinis gaidys
>>>>> per
>>>>> metus papjove, o elektroninis kroviklis leido dagyventi akumui iki
>>>>> normalios
>>>>> senatves. Isvados, manau, kad daugiau nei akivaizdzios. Akumas toks
>>>>> pats
>>>>> keistas i toki pati.
>>>>>
>>>>> markatas
>>>>>
>>>>> "Rombas" <nera@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:os9oji$kpb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Krovimo srov¿ dar pareguliuoja krovikliai, ypa? gudresni. Svarbu, kad
>>>>>> nekaista/kit¸ anomalij¸ nevyksta ir srov? daugma? stabili. Gudrus
>>>>>> kroviklis krovimo pabaigoje irgi gali suma?inti srov¿.
>>>>>>
>>>>>> Generatoriaus vardin? srov? de?imtimis kart¸ didesn?, bet kiek duos
>>>>>> jis
>>>>>> „ant laisv¸“ konkre?iu atveju, tai neai?ku. Normaliai kraunasi
>>>>>> normaliai
>>>>>> va?iuojant. ?iaip sveikiausia krauti nedidele srove (lyginant su Ah
>>>>>> skai?iumi), bet paprastai va?iuojam per trumpai, kad gal?tume sau
>>>>>> leisti
>>>>>> tok? dalyk? (nesp?s pasikrauti).
>>>>>>
>>>>>>> tik pradeju krauti - rode ~0.5A krovimo srove. po 20min - rode ~2A,
>>>>>>> po
>>>>>>> 12h - ~2A. cia gerai ar blogai???
>>>>>>>
>>>>>>> o kitas klausimas atviras - kiek paduoda auto generas i akuma esant
>>>>>>> laisvom apsukom, ir kiek pasiima akumas? 2.4 Accord.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
> 
>