Tema: Re: Akumuliatoriaus krovimo amperai
Autorius: markatas
Data: 2017-10-23 11:47:43
Bet bendruoju atveju pas mus pagrinde pardavinejamas sh, kurio vidine schema 
trodo taip - saugiklis ant iejimo arba isejimo (net ne ir), transformatorius 
su keliomis antrines apvijos atsakomis nuvestomis i jungikli, diodu tiltas 
(be sroves atsargos) ir ampermetras, ai dar indikacines lemputes viena arba 
dvi, nes jis pyyygus ir nx pirkti kazka uz brangiau bet normaliai pagaminto.

markatas

"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
news:osin0p$8t5$1@trimpas.omnitel.net...
> nori prodysiu krovika su dideliu trafu ir procesorium reguliuojama srove?
> kaip ir nori parodysiu trafa tam procesorinam šūdely
> kodel einhelis gali puikiai atlieka jam skirta funkcija neiaškinsiu zmogui 
> nezinncaim kas yra trafas.
>
> On 2017.10.19 23:09, markatas wrote:
>> Tramsformatorinis tai gaiduva, kurioje stovi didelis transformatorius, 
>> kurio antrines apvijas perjungineji ir gauni krovimo srove (aisku 
>> islyginta per diodu tilteli, kuris gerai jei svariai dirba, o ne koks 
>> diodas prakaltas nuo starterio sukinejimu), kur nekontroliuojama nei 
>> srove (psiaudo kontrole keliant isejino itampa, ir tikimasi, kad ji per 
>> daug nesukils, nes akumuliatorius duos tinkama apkrova), o elektroniniame 
>> procesorius kontroliuoja ir atiduodama itampa ir maksimalia atiduodama 
>> srove. Elektroninis - ismanusis. Ir niekas manes neitikins, kad koks 
>> einhel transformatorinis gaidys neturintis itampos virsutines ribos 
>> kontroles gali stoveti ant vienos lentynos su mikroprocesoriniu 
>> krovikliu.
>>
>> markatas
>>
>> 2017.10.19 21:42, Vaidas rašė:
>>> Gal gali detalizuoti kas tai per daiktas "transformatorinis kroviklis" 
>>> ir kas "elektroninis"?
>>>
>>> Vaidas
>>>
>>> On 10/19/2017 12:04 PM, markatas wrote:
>>>> Jei krovimas kontroliuojamas, kad nebutu virsyta 14,4 krovimo itampa 
>>>> tai
>>>> gali krauti didele srove ir akumuliatoriui dzin (jei visos celes 
>>>> gyvos), tai
>>>> aisku negalioja transformatoriniams gaidziams. Kraunu akumus 24,3A 
>>>> srove ir
>>>> nei kaista nei kas blogo darosi, aisku rimtu automatiniu pakroveju. 
>>>> Turejau
>>>> su viena uztrumpinta cele, tai tas bande kaisti. Avariniams kurimams 
>>>> naudoju
>>>> akumuliatoriu, kuri nauja pirkau pries 7 metus (naudojamas daznai), tai
>>>> pries tai tureta su transformatoriniu gaidziu isviriau per metus tokio
>>>> naudojimo, o sitas jau pradejo praradineti startine srove, bet dar 
>>>> gyvas.
>>>> Rezimas krovimo ir naudojimo tas pats. Taigi transformatorinis gaidys 
>>>> per
>>>> metus papjove, o elektroninis kroviklis leido dagyventi akumui iki 
>>>> normalios
>>>> senatves. Isvados, manau, kad daugiau nei akivaizdzios. Akumas toks 
>>>> pats
>>>> keistas i toki pati.
>>>>
>>>> markatas
>>>>
>>>> "Rombas" <nera@gmail.com> wrote in message
>>>> news:os9oji$kpb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Krovimo srovæ dar pareguliuoja krovikliai, ypa? gudresni. Svarbu, kad
>>>>> nekaista/kitø anomalijø nevyksta ir srov? daugma? stabili. Gudrus
>>>>> kroviklis krovimo pabaigoje irgi gali suma?inti srovæ.
>>>>>
>>>>> Generatoriaus vardin? srov? de?imtimis kartø didesn?, bet kiek duos 
>>>>> jis
>>>>> „ant laisvø“ konkre?iu atveju, tai neai?ku. Normaliai kraunasi 
>>>>> normaliai
>>>>> va?iuojant. ?iaip sveikiausia krauti nedidele srove (lyginant su Ah
>>>>> skai?iumi), bet paprastai va?iuojam per trumpai, kad gal?tume sau 
>>>>> leisti
>>>>> tok? dalyk? (nesp?s pasikrauti).
>>>>>
>>>>>> tik pradeju krauti - rode ~0.5A krovimo srove. po 20min - rode ~2A, 
>>>>>> po
>>>>>> 12h - ~2A. cia gerai ar blogai???
>>>>>>
>>>>>> o kitas klausimas atviras - kiek paduoda auto generas i akuma esant
>>>>>> laisvom apsukom, ir kiek pasiima akumas? 2.4 Accord.
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>