Bet bendruoju atveju pas mus pagrinde pardavinejamas sh, kurio vidine schema trodo taip - saugiklis ant iejimo arba isejimo (net ne ir), transformatorius su keliomis antrines apvijos atsakomis nuvestomis i jungikli, diodu tiltas (be sroves atsargos) ir ampermetras, ai dar indikacines lemputes viena arba dvi, nes jis pyyygus ir nx pirkti kazka uz brangiau bet normaliai pagaminto. markatas "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:osin0p$8t5$1@trimpas.omnitel.net... > nori prodysiu krovika su dideliu trafu ir procesorium reguliuojama srove? > kaip ir nori parodysiu trafa tam procesorinam šūdely > kodel einhelis gali puikiai atlieka jam skirta funkcija neiaškinsiu zmogui > nezinncaim kas yra trafas. > > On 2017.10.19 23:09, markatas wrote: >> Tramsformatorinis tai gaiduva, kurioje stovi didelis transformatorius, >> kurio antrines apvijas perjungineji ir gauni krovimo srove (aisku >> islyginta per diodu tilteli, kuris gerai jei svariai dirba, o ne koks >> diodas prakaltas nuo starterio sukinejimu), kur nekontroliuojama nei >> srove (psiaudo kontrole keliant isejino itampa, ir tikimasi, kad ji per >> daug nesukils, nes akumuliatorius duos tinkama apkrova), o elektroniniame >> procesorius kontroliuoja ir atiduodama itampa ir maksimalia atiduodama >> srove. Elektroninis - ismanusis. Ir niekas manes neitikins, kad koks >> einhel transformatorinis gaidys neturintis itampos virsutines ribos >> kontroles gali stoveti ant vienos lentynos su mikroprocesoriniu >> krovikliu. >> >> markatas >> >> 2017.10.19 21:42, Vaidas rašė: >>> Gal gali detalizuoti kas tai per daiktas "transformatorinis kroviklis" >>> ir kas "elektroninis"? >>> >>> Vaidas >>> >>> On 10/19/2017 12:04 PM, markatas wrote: >>>> Jei krovimas kontroliuojamas, kad nebutu virsyta 14,4 krovimo itampa >>>> tai >>>> gali krauti didele srove ir akumuliatoriui dzin (jei visos celes >>>> gyvos), tai >>>> aisku negalioja transformatoriniams gaidziams. Kraunu akumus 24,3A >>>> srove ir >>>> nei kaista nei kas blogo darosi, aisku rimtu automatiniu pakroveju. >>>> Turejau >>>> su viena uztrumpinta cele, tai tas bande kaisti. Avariniams kurimams >>>> naudoju >>>> akumuliatoriu, kuri nauja pirkau pries 7 metus (naudojamas daznai), tai >>>> pries tai tureta su transformatoriniu gaidziu isviriau per metus tokio >>>> naudojimo, o sitas jau pradejo praradineti startine srove, bet dar >>>> gyvas. >>>> Rezimas krovimo ir naudojimo tas pats. Taigi transformatorinis gaidys >>>> per >>>> metus papjove, o elektroninis kroviklis leido dagyventi akumui iki >>>> normalios >>>> senatves. Isvados, manau, kad daugiau nei akivaizdzios. Akumas toks >>>> pats >>>> keistas i toki pati. >>>> >>>> markatas >>>> >>>> "Rombas" <nera@gmail.com> wrote in message >>>> news:os9oji$kpb$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Krovimo srovæ dar pareguliuoja krovikliai, ypa? gudresni. Svarbu, kad >>>>> nekaista/kitø anomalijø nevyksta ir srov? daugma? stabili. Gudrus >>>>> kroviklis krovimo pabaigoje irgi gali suma?inti srovæ. >>>>> >>>>> Generatoriaus vardin? srov? de?imtimis kartø didesn?, bet kiek duos >>>>> jis >>>>> „ant laisvø“ konkre?iu atveju, tai neai?ku. Normaliai kraunasi >>>>> normaliai >>>>> va?iuojant. ?iaip sveikiausia krauti nedidele srove (lyginant su Ah >>>>> skai?iumi), bet paprastai va?iuojam per trumpai, kad gal?tume sau >>>>> leisti >>>>> tok? dalyk? (nesp?s pasikrauti). >>>>> >>>>>> tik pradeju krauti - rode ~0.5A krovimo srove. po 20min - rode ~2A, >>>>>> po >>>>>> 12h - ~2A. cia gerai ar blogai??? >>>>>> >>>>>> o kitas klausimas atviras - kiek paduoda auto generas i akuma esant >>>>>> laisvom apsukom, ir kiek pasiima akumas? 2.4 Accord. >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>