Gal gali detalizuoti kas tai per daiktas "transformatorinis kroviklis" ir kas "elektroninis"? Vaidas On 10/19/2017 12:04 PM, markatas wrote: > Jei krovimas kontroliuojamas, kad nebutu virsyta 14,4 krovimo itampa tai > gali krauti didele srove ir akumuliatoriui dzin (jei visos celes gyvos), tai > aisku negalioja transformatoriniams gaidziams. Kraunu akumus 24,3A srove ir > nei kaista nei kas blogo darosi, aisku rimtu automatiniu pakroveju. Turejau > su viena uztrumpinta cele, tai tas bande kaisti. Avariniams kurimams naudoju > akumuliatoriu, kuri nauja pirkau pries 7 metus (naudojamas daznai), tai > pries tai tureta su transformatoriniu gaidziu isviriau per metus tokio > naudojimo, o sitas jau pradejo praradineti startine srove, bet dar gyvas. > Rezimas krovimo ir naudojimo tas pats. Taigi transformatorinis gaidys per > metus papjove, o elektroninis kroviklis leido dagyventi akumui iki normalios > senatves. Isvados, manau, kad daugiau nei akivaizdzios. Akumas toks pats > keistas i toki pati. > > markatas > > "Rombas" <nera@gmail.com> wrote in message > news:os9oji$kpb$1@trimpas.omnitel.net... >> Krovimo srovæ dar pareguliuoja krovikliai, ypaè gudresni. Svarbu, kad >> nekaista/kitø anomalijø nevyksta ir srovë daugmaþ stabili. Gudrus >> kroviklis krovimo pabaigoje irgi gali sumaþinti srovæ. >> >> Generatoriaus vardinë srovë deðimtimis kartø didesnë, bet kiek duos jis >> „ant laisvø“ konkreèiu atveju, tai neaiðku. Normaliai kraunasi normaliai >> vaþiuojant. Ðiaip sveikiausia krauti nedidele srove (lyginant su Ah >> skaièiumi), bet paprastai vaþiuojam per trumpai, kad galëtume sau leisti >> toká dalykà (nespës pasikrauti). >> >>> tik pradeju krauti - rode ~0.5A krovimo srove. po 20min - rode ~2A, po >>> 12h - ~2A. cia gerai ar blogai??? >>> >>> o kitas klausimas atviras - kiek paduoda auto generas i akuma esant >>> laisvom apsukom, ir kiek pasiima akumas? 2.4 Accord. >> >> > >