beda yra ta kad reikia ne tik A1 ir A2 keliais vazineti - buna uzmiestyj ir kitokiu rajoniniu keliu. o ten tipine situacija yra tokia - matomumas I prieki ribotas, plius priespriesinis eismas - jei atsiranda "langas", reikia aplenkti 0.5-1km atkarpoj, o butent tam ir reikia kw. Va kokiam vilnius-varena kelyj (A4) su kazkuo <60kw apie lenkimus gali isvis pamirsti. "none" parašė naujienų news:ovlhgv$1ho$1@trimpas.omnitel.net... pilnai sutinku. Tik ar tikrai reikia dažnai greitėti užmiestyje? O autostradoje išvis neaktualu - min 2 eismo juostos + ilgos pagreitėjimo juostos. Nebent jei esi vienas iš tų, kur būtinai reikia visus aplenkt tam, kad išloštum kelias sekundes. On 2017-11-28 16:43, Arj wrote: > pagreitet nuo 20km/h iki 50km/h reikia gerokai maziau kw, negu nuo 120 iki > 150km/h, ir nepalyginamai maziau nei nuo 220 iki 250km/h. > Jei netiki - gali pasidometi kokius laikus gamintojai deklaruoja 0-60km/h > ir iki 200km/h. > Pirmu atveju padangos ir awd turi didesne reiksme nei kw, antru - kw yra > viskas.