Va būtent. Kažkaip toks jausmas, kad kai kuriems atrodo, kad mašinos varomoji jėga yra variklis - nikuja, esmė kiek išskiria energijos degdamas kuras, o tas skaičius per paskutinius kad ir 20 metų juntamai nepakito. Vidaus degimo varikliai principialiai irgi patobulėjo labai nežymiai. Rezultatas - dėl visokių start-stopų, cilindrų atjunginėjimų, hibridų ir pan. mes galim tikėtis juntamesnių skirtumų miestuose, ypač kamščiuose, bet kai reikia panašią masę stumt panašiom sąlygom - rezultatas gaunasi 1:1 su paklaidos dydžio skirtumais... -- Caponi Toyota Corolla '07 1.6i Honda CRV '08 2.0 i-VTEC On 2017-11-30 13:03, none wrote: > fizika, nieko nepadarysi. > > On 2017-11-30 12:54, fenix@h wrote: >> 2017.11.30 12:45, none rašė: >>> realiai jie atsijungia tik lygiam kelyje, jei įkalnė - jau dirba visi. >>> Kai atsijungia, sąnaudas rodo 1-3l/100km. Užmiestyje 2+3+šuo vidurkis >>> gaunasi apie 5,5l/100km važiuojant +- pagal taisykles. >>> >> jei uzmiestis, bet ne autostrada, tai nieko gero. mano senobinis >> turbininis varinkelis tokiu rezimu, t.y. 85-90 uzmiestyje ~6.5, matuota >> druskininkai-vilnius >>