butu cia viskas taip grazu, kaip tu ir dainiushas piesiat, nedetu gamintojai i benzininius auto webastu. i kaip kuriuos modelius - i standartine iranga. nei tie +16 C ziema nei 'man nesalta" absoliuciai ne jokie ne rodikliai ir ne norma. dainiushui va ir prie -20C plika galva nesalta, tai kam su juo diskutuot apie sildyma apskritai? On 2018.03.02 11:07, Caponi wrote: > Šiandien ryte važiuodamas prisiminiau šitą diskusiją, tai pamėginau > pastebėt laikus. Taigi, lauke -11. Po ~2.5-3 minučių važiavimo per > ventiliacijos angas pučiamas jau juntamai šiltesnis nei aplinkos oras, > po 5-6 minučių jau kaip reikalas šiltas, po 10 min man asmeniškai jau > per šilta vairuotojo vietoj (žiemos metu pas mane klima visada nustatyta > ant "pirmos padalos", t.y. 16 laipsnių), ventiliatorius perjungiamas ant > minimumo. Auto Honda CR-V 2.0 benzinas, važiavimas ramus, prieš tai > jokių pašildymų, webastų jokių nėra. > Taip, man Lietuvos klimatinėm sąlygom irgi nereikia nei kepurių, nei > pirštinių, nei žieminių tikrąja to žodžio prasme striukių, bet žmona > irgi kaip ir nesiskundė kad šalta, klimą, tiesa, ji paprastai žiemos > metu ant 19-20 laiko, bet kadangi ji šalčiui gerokai jautresnė nei aš > tai tikėtina, kad poreikio sukt rankenėlę toliau jai irgi nekyla. > Išvada - dar vienas pliusas normaliam paprastam benzininiam > atmosferikui, kurie visgi sušyla per <10min, o zyzeliniai traktoriai sux > and must die, jai jais neįmanoma patogiai naudotis be krūvos pagalbinių > technologijų :-) > > > -- > Caponi > Toyota Corolla '07 1.6i > Honda CRV '08 2.0 i-VTEC > > > > On 2018-03-02 10:39, Nevkurse wrote: >> Nu tik nereikia - vakar po darbo lauke -11, webasta isijungia uzvedus >> auto. Po 1.7km (specialiai pamatavau su google mapsais) ir 7 minuciu >> vaziavimo stoju pasiimt vaiko, klima kaip tik pradeda pust silta ora, >> palaukiu pora minuciu kol ateina, judam toliau - po 1km skydelis rodo, >> kad variklio temperatura pasieke darbine, salone normaliai silta. Cia >> dyzeline Mondeike su gamykline webasta. >> Ryte kai pajudu is namu be kamsciu, tai per 4.5km ir ~6 minutes >> variklis pasiekia darbine temp. Jei lauke -21 (buvo pora rytu tokiu >> sia ziema) - jau reikejo 7km ir pora minuciu ilgiau. Realiai max 10 >> minuciu iki darbines temperaturos reikia, net kamstyje judant, kur >> didziaja laiko dali variklis ant laisvu sukasi. >> >> 2018.03.02 09:56, CodeC rašė: >>> as cia apie stovincia, uzgesinta masina kalbu. pre-heating. >>> uzkurus syla greiciau. >>> pasakok savo tas pasakeles kam nors kitam. per 10km su webasta >>> variklis darbines prie tokios temp nepasiekia, jeigu sildai salona. >>> nu bet tau visada kitaip viskas. >>> >>> On 2018.03.02 09:49, Dainiushas wrote: >>>> nu blet. vakar -12C buvo, vakare nuvažiavau 10km gal - pačiupinau, >>>> jau ir termostatas atsidaręs buvo. Nu važiuota sunkokai, kapstantis >>>> po sniegus, bet tai.....gal tikrai nx tie dyzeliai jei čia tokios >>>> problemos? :) >>>> >>>> 2018.03.02 09:45, CodeC rašė: >>>>> ir varikli kartu? kokia variklio temp buna? as kalbu, kad jeigu >>>>> variklio temp +70C, tai salone salta. jeigu salone silta, tai >>>>> variklio temp net nepakyla rodykle. kazkiek ten pasyla aisku, >>>>> zvakiu lempa gesta iskart, bet iki +70C tai toli. >>>>> >>>>> On 2018.03.02 09:43, Lapinas wrote: >>>>>> Vis tiek keista. Pas mane saloną prišildo normaliai. >>>>> >>>