On 2018-03-02 11:23, CodeC wrote: > butu cia viskas taip grazu, Ne būtų, o tiesiog yra > kaip tu ir dainiushas piesiat, nedetu > gamintojai i benzininius auto webastu. i kaip kuriuos modelius - i > standartine iranga. nei tie +16 C ziema nei 'man nesalta" absoliuciai ne > jokie ne rodikliai ir ne norma. dainiushui va ir prie -20C plika galva > nesalta, tai kam su juo diskutuot apie sildyma apskritai? Tai kaip rašiau, man irgi nifiga nešalta, pas mane organizmas dirba kaip priklauso ir automatiškai palaiko reikiamą temperatūrą, todėl tokių daiktų kaip šaliko, pirštinių ar kepurės aš išvis garderobe neturiu, o žieminė striukė jau senokai (kelis metus) nebuvo iš spintos ištraukta :-) Bet aš puikiai suprantu, kad absoliuti dauguma mūsų platumų gyventojų yra gerokai lepesnė ir todėl paminėjau arčiau vidurkio pagal subjektyvius temperatūros pojūčius žmoną - nei vienoj jos vairuotoj mašinoj niekada nemačiau, kad ji jungtų pečiuką ant maksimumo (visos turėtos auto buvo atmosferiniai benzai). Principe sakyčiau yra taip - jei apsirengi taip, kad jautiesi komfortiškai lauke, tai mašinoj temperatūra turi būt palaikoma atitinkama, kam dirbtiniu būdų organizuot kontrastus -20/+24 (arba vasarą, kai lauke link +30, mašinoj reikia kokius +18 (arba "max cold") nustatyt) nikuja nesuprantu (paskui, blet, išgriūnat visi ir per telikus skalambija "gripo epidemijaaaa"). Aišku, jei taip gaunasi, kad tačka lizinginė, ant kurtkytės kapeikos neužtenka, tai jo, kali iš anksto webastą, padarai taškentą ir greitai neri su maike ir tapkėm į karštą saloną iš renovuoto butuko... :-) Kas link tavo klausimo kodėl deda ir net kaip standartinę įrangą - ogi todėl, kad gal su tais nelaimingais zyzeliais realiai yra žopa ir ten kitaip langų neatgramdysi, gal panaši bėda šviečiasi ir su šiuolaikinėm tricilindrėm litrinėm žoliapjovėm - praktikos nei su vienais, nei su kitais ilgesnės neturėjau, t.y. pavairuot yra tekę, bet ne naudotis ilgesnį laiką, kad į tokius dalykus dėmesį kreipt. Nu dar daliai žmonių reikia (ar "reikia") pilno faršo. Gal ir dar kažkokių priežasčių galima prisigalvot. Todėl tikrai neteigiu, kad webasta iš principo yra niekam nereikalinga. Bet bet kokiu atveju realybė tokia - jei apranga atitinka metų laiką ir subjektyvią organizmo reakciją į aplinkos temperatūrą, tai webasta _tvarkingam_atmosferiniam_benze_ Lietuvos sąlygom yra tikrai niekam nereikalinga, bo įjungta įsėdus į mašiną šilimą pagreitins tik simboliškai, o junginėt iš anksto....hm, gal visgi apsirengt pagal metų laiką protingiau? Kas jei mašina toliau nei už 10m stovi? O jei pakeliui dar kokį pažįstamą sutiksi ir šnektelt 5min prisireiks? Drebėt pradėsi? :-) -- Caponi Toyota Corolla '07 1.6i Honda CRV '08 2.0 i-VTEC > > On 2018.03.02 11:07, Caponi wrote: >> Šiandien ryte važiuodamas prisiminiau šitą diskusiją, tai pamėginau >> pastebėt laikus. Taigi, lauke -11. Po ~2.5-3 minučių važiavimo per >> ventiliacijos angas pučiamas jau juntamai šiltesnis nei aplinkos oras, >> po 5-6 minučių jau kaip reikalas šiltas, po 10 min man asmeniškai jau >> per šilta vairuotojo vietoj (žiemos metu pas mane klima visada >> nustatyta ant "pirmos padalos", t.y. 16 laipsnių), ventiliatorius >> perjungiamas ant minimumo. Auto Honda CR-V 2.0 benzinas, važiavimas >> ramus, prieš tai jokių pašildymų, webastų jokių nėra. >> Taip, man Lietuvos klimatinėm sąlygom irgi nereikia nei kepurių, nei >> pirštinių, nei žieminių tikrąja to žodžio prasme striukių, bet žmona >> irgi kaip ir nesiskundė kad šalta, klimą, tiesa, ji paprastai žiemos >> metu ant 19-20 laiko, bet kadangi ji šalčiui gerokai jautresnė nei aš >> tai tikėtina, kad poreikio sukt rankenėlę toliau jai irgi nekyla. >> Išvada - dar vienas pliusas normaliam paprastam benzininiam >> atmosferikui, kurie visgi sušyla per <10min, o zyzeliniai traktoriai >> sux and must die, jai jais neįmanoma patogiai naudotis be krūvos >> pagalbinių technologijų :-) >> >> >> -- >> Caponi >> Toyota Corolla '07 1.6i >> Honda CRV '08 2.0 i-VTEC >> >> >> >> On 2018-03-02 10:39, Nevkurse wrote: >>> Nu tik nereikia - vakar po darbo lauke -11, webasta isijungia uzvedus >>> auto. Po 1.7km (specialiai pamatavau su google mapsais) ir 7 minuciu >>> vaziavimo stoju pasiimt vaiko, klima kaip tik pradeda pust silta ora, >>> palaukiu pora minuciu kol ateina, judam toliau - po 1km skydelis >>> rodo, kad variklio temperatura pasieke darbine, salone normaliai >>> silta. Cia dyzeline Mondeike su gamykline webasta. >>> Ryte kai pajudu is namu be kamsciu, tai per 4.5km ir ~6 minutes >>> variklis pasiekia darbine temp. Jei lauke -21 (buvo pora rytu tokiu >>> sia ziema) - jau reikejo 7km ir pora minuciu ilgiau. Realiai max 10 >>> minuciu iki darbines temperaturos reikia, net kamstyje judant, kur >>> didziaja laiko dali variklis ant laisvu sukasi. >>> >>> 2018.03.02 09:56, CodeC rašė: >>>> as cia apie stovincia, uzgesinta masina kalbu. pre-heating. >>>> uzkurus syla greiciau. >>>> pasakok savo tas pasakeles kam nors kitam. per 10km su webasta >>>> variklis darbines prie tokios temp nepasiekia, jeigu sildai salona. >>>> nu bet tau visada kitaip viskas. >>>> >>>> On 2018.03.02 09:49, Dainiushas wrote: >>>>> nu blet. vakar -12C buvo, vakare nuvažiavau 10km gal - pačiupinau, >>>>> jau ir termostatas atsidaręs buvo. Nu važiuota sunkokai, kapstantis >>>>> po sniegus, bet tai.....gal tikrai nx tie dyzeliai jei čia tokios >>>>> problemos? :) >>>>> >>>>> 2018.03.02 09:45, CodeC rašė: >>>>>> ir varikli kartu? kokia variklio temp buna? as kalbu, kad jeigu >>>>>> variklio temp +70C, tai salone salta. jeigu salone silta, tai >>>>>> variklio temp net nepakyla rodykle. kazkiek ten pasyla aisku, >>>>>> zvakiu lempa gesta iskart, bet iki +70C tai toli. >>>>>> >>>>>> On 2018.03.02 09:43, Lapinas wrote: >>>>>>> Vis tiek keista. Pas mane saloną prišildo normaliai. >>>>>> >>>> >