Nu tada gerai, atai aš jau Codeco prisiklausęs stebėtis pradėjau, kaip čia įmanoma biudžetiniais dyzeliais "be varnelių" išvis važinėt :-) Man niekaip galai nesusieina - kaip reikia apsirengt išeinant iš namų, kai lauke -20, o mašinoj +24.... -- Caponi Toyota Corolla '07 1.6i Honda CRV '08 2.0 i-VTEC On 2018-03-02 13:42, Tomas wrote: > On 2018-03-02 11:07, Caponi wrote: >> Šiandien ryte važiuodamas prisiminiau šitą diskusiją, tai pamėginau >> pastebėt laikus. Taigi, lauke -11. Po ~2.5-3 minučių važiavimo per >> ventiliacijos angas pučiamas jau juntamai šiltesnis nei aplinkos oras, >> po 5-6 minučių jau kaip reikalas šiltas, po 10 min man asmeniškai jau >> per šilta vairuotojo vietoj (žiemos metu pas mane klima visada >> nustatyta ant "pirmos padalos", t.y. 16 laipsnių), ventiliatorius >> perjungiamas ant minimumo. Auto Honda CR-V 2.0 benzinas, važiavimas >> ramus, prieš tai jokių pašildymų, webastų jokių nėra. >> Taip, man Lietuvos klimatinėm sąlygom irgi nereikia nei kepurių, nei >> pirštinių, nei žieminių tikrąja to žodžio prasme striukių, bet žmona >> irgi kaip ir nesiskundė kad šalta, klimą, tiesa, ji paprastai žiemos >> metu ant 19-20 laiko, bet kadangi ji šalčiui gerokai jautresnė nei aš >> tai tikėtina, kad poreikio sukt rankenėlę toliau jai irgi nekyla. >> Išvada - dar vienas pliusas normaliam paprastam benzininiam >> atmosferikui, kurie visgi sušyla per <10min, o zyzeliniai traktoriai >> sux and must die, jai jais neįmanoma patogiai naudotis be krūvos >> pagalbinių technologijų :-) > > Na kodėl, tarkim dabartiniame savo dyzely nesušalau nė karto. Drungną > orą į langus ir kojas pūsti ima greitai, o šildomos sėdynės yra gėris > bet kokioj mašinoj. > > Tiesa aš išvažiuoju ir su kepure, ir su pirkštinėm :D